Spring naar bijdragen

TorrentHeaven open voor Registratie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  35
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  1129
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

TH2-0Mod.gif

Aankomende Zaterdag (9-11) en Zondag (10-11), is TorrentHeaven open voor registratie.

Zorg dat je niet via een VPN of mobiel de registratie doet, want dan zal het worden afgewezen.

Ga ook geen gebruik maken van een WEB-Client om te downloaden, dan zal je account geblokkeerd worden.

Grijp deze kans om een account te maken op de NL torrentsite van Nederland.

We zien je daar :)

bewerkt door bikerbob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  309
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

Bedankt voor deze info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 9

• Actief:  

Op TorrentHeaven vind je de nieuwste films en boeken en series, die zelfs op Telegram groepen en andere forums nog niet te vinden zijn.

In dat opzicht is TorrentHeaven uniek en zeker de moeite waard.

En het is helemaal gratis!  Het enige wat we vragen is dat je hetgeen je download blijft delen. 

bewerkt door bikerbob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Bijdragen:  287
  • Waardering:   140
  • Prestatiepunten:  4466
  • Dagen gewonnen:  28
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Spijtig dat registratie via mobiel niet mogelijk is... Ik doe alles op m'n smartphone... 

Ook het registreren zonder vpn heb ik moeite mee... Zeker met BREIN en co die ook naar de downloader kijken. 

En waarschijnlijk wordt mijn download cliënt niet aanvaard...  Heb dat al eerder ervaren omdat de trackers het delen niet konden registreren. 

Ik Snap dat het ook met veiligheid te maken heeft. 

Maar jammer is het wel want het is al moeilijk genoeg om nl tv shows en films met nl subs te vinden.  Dan heb ik het nog niet over nl ebooks... Op publieke trackers zijn die een zeldzaamheid... En dat is al bijna een decennium... 😥

Maar veel succes en hoop dat er veel nieuwe leden bijkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 140
  • 287
  • 28

• Actief:  

4 uur geleden zei Mafketel:

Spijtig dat registratie via mobiel niet mogelijk is... Ik doe alles op m'n smartphone... 

Ook het registreren zonder vpn heb ik moeite mee... Zeker met BREIN en co die ook naar de downloader kijken. 

En waarschijnlijk wordt mijn download cliënt niet aanvaard...  Heb dat al eerder ervaren omdat de trackers het delen niet konden registreren. 

Ik Snap dat het ook met veiligheid te maken heeft. 

Maar jammer is het wel want het is al moeilijk genoeg om nl tv shows en films met nl subs te vinden.  Dan heb ik het nog niet over nl ebooks... Op publieke trackers zijn die een zeldzaamheid... En dat is al bijna een decennium... 😥

Maar veel succes en hoop dat er veel nieuwe leden bijkomen. 

Registratie via mobiel en VPn is inderdaad niet mogelijk, dit is gedaan omdat er veel misbruik van gemaakt word, door aanmaken van dubbele accounts, hacking, cheaten, etc.

Het registeren zonder VPN kan Brein niks mee, Niemand ziet het ip waarmee geregistreerd word, het word alleen gebruikt tijdens de registratie,  Na het registreren kun je de site gewoon via VPN benaderen, Na registratie is je IP ook niet meer in de database terug te vinden. Met andere woorden, zonder VPN registreren geeft geen groter risico. 

Registratie via mobiel kan niet omdat men dan bijna altijd een client op de mobiel gaat gebruiken , wat niet goed gaat werken, daarom is ervoor gekozen om registratie via mobiel niet toe te staan.

Dat Webclients niet toegestaan zijn is inderdaad om de reden die je zelf al geeft. Ze communiceren niet goed met de tracker, met alle gevolgen van dien.

Maar er zijn genoeg torrentclients die wel gebruikt mogen worden.

Niks weerhoud je er dan ook van om lid te worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Actief:  

Aankomende Zaterdag (16-11) en Zondag (17-11), is TorrentHeaven open voor registratie.

Zorg dat je niet via een VPN of mobiel de registratie doet, want dan zal het worden afgewezen.

Ga ook geen gebruik maken van een WEB-Client om te downloaden, dan zal je account geblokkeerd worden.

Grijp deze kans om een account te maken op de NL torrentsite van Nederland.

We zien je daar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  43
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Helaas is er wat misgegaan met het registeren, kreeg op mijn scherm te zien dat alles geslaagd was maar ik heb nooit een e mail ontvangen, ook zegt de site dat mijn emailadres niet bekend is..

Is er een irc kanaal waar ik dit kan bespreken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

• Actief:  

8 uur geleden zei aVoid2:

Helaas is er wat misgegaan met het registeren, kreeg op mijn scherm te zien dat alles geslaagd was maar ik heb nooit een e mail ontvangen, ook zegt de site dat mijn emailadres niet bekend is..

Is er een irc kanaal waar ik dit kan bespreken?

Probeer eens opnieuw te registreren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1
  • 3 weken later...

• Bijdragen:  17
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  429
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Krijg geen toegang tot torrentheaven nog iemand 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

• Actief:  

Op 12-12-2024 om 19:36 zei stoffel5:

Krijg geen toegang tot torrentheaven nog iemand 

Wat bedoel je precies met geen toegang?  kun je geen account aanmaken?  heb je al een account en lukt het inloggen niet?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Actief:  

heb een account maar krijg het i nlog scherm niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

• Actief:  

9 uur geleden zei stoffel5:

heb een account maar krijg het i nlog scherm niet

Wat krijg je precies te zien dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  38
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

Hi, ik heb zojuist een account aangemaakt en direct na het inloggen ben ik geblokkeerd. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Zou iemand me hierbij kunnen helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • 2 weken later...

• Actief:  

Op 14-12-2024 om 07:52 zei bikerbob:

Wat krijg je precies te zien dan?

Op mijn laptop beneden heb ik geen enkel probleem, zal deze avond kijken hoe het met de laptop boven is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

• Actief:  

Op 13-12-2024 om 21:22 zei bikerbob:

Wat bedoel je precies met geen toegang?  kun je geen account aanmaken?  heb je al een account en lukt het inloggen niet?  

dit krijg ik nu weer op mijn laptop beneden raar dat het de ene keer lukt en de andere keer niet

Screenshot_1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

• Actief:  

Op 16-12-2024 om 00:48 zei sophie1998:

Hi, ik heb zojuist een account aangemaakt en direct na het inloggen ben ik geblokkeerd. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Zou iemand me hierbij kunnen helpen

Dan heb je waarschijnlijk je account aangemaakt via een mobiel IP of een VPN.

2 uur geleden zei stoffel5:

dit krijg ik nu weer op mijn laptop beneden raar dat het de ene keer lukt en de andere keer niet

Screenshot_1.png

Dan zit er een Ban op dat IP.  Heb je misschien een 2de account aangemaakt op hetzelfde IP? want dat is niet toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Actief:  

ik heb een account aangemaakt zonder vpn, het heeft gewerkt maar nu niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

• Actief:  

19 uur geleden zei stoffel5:

ik heb een account aangemaakt zonder vpn, het heeft gewerkt maar nu niet meer

Als je al een account had en dan nog een account maakt, dan is dat een 2de account en dat is niet toegestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Actief:  

6 minuten geleden zei bikerbob:

Als je al een account had en dan nog een account maakt, dan is dat een 2de account en dat is niet toegestaan.

Ik heb maar een account  aangemaakt, het heeft te maken met mijn vpn als hij uitgeschakeld  is kan ik op de site. Als ik connect met vpn maak krijg ik geen toegang. Dus nu op zoek naar een andere vpn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

• Actief:  

1 uur geleden zei stoffel5:

Ik heb maar een account  aangemaakt, het heeft te maken met mijn vpn als hij uitgeschakeld  is kan ik op de site. Als ik connect met vpn maak krijg ik geen toegang. Dus nu op zoek naar een andere vpn.

Dan is de VPN die je gebruikt gebanned daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Actief:  

ja moet toch een vpn nemen om te downen, ik heb geregistreerd zonder vpn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

• Actief:  

6 minuten geleden zei stoffel5:

ja moet toch een vpn nemen om te downen, ik heb geregistreerd zonder vpn

Geef dit even door aan je moderator daar. dus kan het dan doorsturen naar hogere staff. kunnen ze kijken of die VPN niet meer geblokkeerd kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 12
  • 35
  • 1

• Actief:  

ok thx voor de hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 17
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

IF Zondag 29-12 Paramount+ Een jong meisje, dat een uitdagende periode doormaakt, ontdekt dat ze de denkbeeldige vrienden van anderen kan zien. Terwijl haar leeftijdsgenoten volwassen worden en hun fantasievrienden achterlaten, blijven deze onzichtbare metgezellen bij haar. Deze unieke gave biedt haar niet alleen inzicht in de verborgen verlangens en angsten van de mensen om haar heen, maar ook een gevoel van verbondenheid dat ze zo hard nodig heeft. Terwijl ze door haar eigen pijn heen werkt, leert ze dat deze vergeten vrienden een belangrijke rol spelen in de levens van de volwassenen. Ze worden een brug tussen de kindertijd en de volwassenheid, en helpen haar te begrijpen dat zelfs als de wereld om haar heen verandert, de magie van vriendschap nooit volledig verdwijnt. In deze ontroerende ontdekkingstocht vindt ze niet alleen steun, maar ook de kracht om haar eigen weg te vinden in een steeds veranderende wereld.     ------------------------------------------------------------------------------ Cunk On Life Maandag 30-12 BBC 2 Philomena Cunk verkent de diepere vragen van het leven en duikt in onderwerpen variërend van de oerknal tot kunstmatige intelligentie. In haar zoektocht ontmoet ze zowel academici als creatieve geesten, waarbij ze haar kenmerkende, misplaatste observaties deelt. Met een scherpe geest en een unieke benadering brengt Cunk complexe thema's toegankelijk en onderhoudend in beeld. Haar vermogen om serieuze kwesties te combineren met humor en verwarring maakt haar onderzoek niet alleen leerzaam, maar ook verfrissend. Door haar eigenzinnige stijl weet ze de kijker te prikkelen en aan het denken te zetten, terwijl ze tegelijkertijd de absurditeiten van ons bestaan blootlegt. Cunk's reis door de wereld van wetenschap en creativiteit is een uitnodiging om de grote vragen van het leven met een open geest en een glimlach te benaderen. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Problemistra Woensdag 01-01 Sky Alejandro, een veelbelovende speelgoedontwerper uit El Salvador, staat voor de uitdaging om zijn unieke ideeën tot leven te brengen in New York. Terwijl de tijd verstrijkt op zijn werkvisum, lijkt zijn droom om in de Verenigde Staten te blijven steeds verder weg. Een onverwachte kans doet zich voor wanneer hij de mogelijkheid krijgt om te werken als assistent voor een onvoorspelbare buitenstaander uit de kunstwereld. Deze samenwerking biedt niet alleen een kans om zijn creativiteit te uiten, maar ook de hoop om zijn verblijf in het land te verlengen. Alejandro's vastberadenheid en inventiviteit worden op de proef gesteld in een wereld vol uitdagingen, maar hij is vastbesloten om zijn stempel te drukken op de speelgoedindustrie, ongeacht de obstakels die op zijn pad komen. --------------------------------------- Lockerbie A Search For Truth Donderdag 02-01 Sky Op 21 december 1988, 38 minuten na de take-off, ontploft Pan Am Flight 103 boven Lockerbie, met tragische gevolgen. De ramp kost het leven aan 259 inzittenden en 11 mensen op de grond. Onder de slachtoffers bevindt zich Flora, de dochter van Dr. Jim Swire en zijn vrouw Jane. Deze verschrikkelijke gebeurtenis verandert hun leven voorgoed. Gedreven door verdriet en een onverzettelijke zoektocht naar gerechtigheid, zetten zij zich in voor de waarheid achter deze tragedie. Dr. Swire, als voorvechter van de nabestaanden, roept de wereld op om de verantwoordelijken ter verantwoording te roepen. Hun onvermoeibare inzet herinnert ons aan de noodzaak van gerechtigheid en de impact van geweld op onschuldige levens. De strijd van de Swire's is een krachtig voorbeeld van veerkracht en vastberadenheid in het licht van onbeschrijfelijk verlies.   ---------------------------------------------------------------------------------------- The Fall Guy Vrijdag 03-01 Sky Een stuntman, net hersteld van een bijna fatale ongeluk, staat voor een enorme uitdaging: hij moet een vermiste filmster opsporen, een duistere samenzwering ontrafelen en tegelijkertijd de liefde van zijn leven terugwinnen, terwijl hij zijn dagelijkse werkzaamheden blijft uitvoeren. De druk is hoog en de tijd dringt. Met zijn ervaring en vastberadenheid gaat hij de strijd aan, maar de weg is bezaaid met obstakels en onverwachte wendingen. Terwijl hij zich door de schimmige wereld van de filmindustrie navigeert, ontdekt hij dat niets is wat het lijkt. Zal hij in staat zijn om de waarheid te onthullen en zijn persoonlijke leven weer op de rails te krijgen? De inzet is hoog en de uitkomst onzeker. Wat kan er goed gaan in deze complexe zoektocht naar liefde en gerechtigheid? ---------------------------------------------------------------------- Michelle Buteau A Buteau-Ful Mind 01-01 Netflix Michelle Buteau schittert in haar tweede Netflix-comedy special, opgenomen in het iconische Radio City Music Hall. Hiermee maakt ze geschiedenis als de eerste vrouwelijke comedian die daar een optreden vastlegt. In deze sprankelende show deelt ze geestige en doordachte observaties over het leven, het gezinsleven en relaties. Haar unieke perspectief en scherpe humor zorgen voor een onvergetelijke ervaring die kijkers wereldwijd zal aanspreken. De special gaat op oudejaarsavond in première, waardoor het de perfecte afsluiter van het jaar is. Bereid je voor op een avond vol lachen en herkenning, terwijl Michelle ons meeneemt op een hilarische reis door de ups en downs van het dagelijks leven. Mis deze bijzondere gelegenheid niet om de magie van live comedy te ervaren!

Eater

Geplaatst

Maestro In Blue s03 (laatste  seizoen) Zaterdag 28-12 Netflix 4 Afleveringen Orestes reist tijdens de pandemie naar een afgelegen eiland met de ambitie om een muziekfestival vanaf de grond op te bouwen. Geconfronteerd met de unieke dynamiek van de eilandgemeenschap, ontdekt hij niet alleen de uitdagingen van het organiseren van een evenement in deze onzekere tijden, maar raakt hij ook verwikkeld in een intense liefdesaffaire. Terwijl hij de lokale cultuur en tradities verkent, leert hij dat de kracht van muziek niet alleen verbindt, maar ook harten kan veroveren. Deze reis wordt niet alleen een zoektocht naar artistieke expressie, maar ook een ontdekkingstocht naar liefde en verbondenheid in een wereld die door afstand wordt gekenmerkt. Orestes' verhaal is een inspirerende ode aan de veerkracht van de menselijke geest en de onvermoede schoonheid van relaties die bloeien, zelfs in tijden van crisis. Als je de eerdere afleveringen niet gezien hebt is het wel aan te raden om dit als nog te doen. S01 9 Afleveringen en S02 6 afleveringen. ------------------------------------------------- The Split Zondag 29-12 en Maandag 30-12 BBC 1 2 Afleveringen De Defoes, een gerenommeerde familie van vrouwelijke echtscheidingsadvocaten, worden geconfronteerd met hun verleden wanneer hun vervreemde vader na dertig jaar afwezigheid terugkeert. Deze onverwachte terugkeer dwingt hen niet alleen om hun professionele vaardigheden in te zetten, maar ook om de emotionele littekens van hun jeugd onder ogen te zien. Terwijl ze hun juridische expertise gebruiken om cliënten door de complexe wereld van echtscheidingen te begeleiden, worden ze ook gedwongen om hun eigen familiegeschiedenis te herzien. De confrontatie met hun vader roept vragen op over vergeving, identiteit en de impact van verleden op het heden. In deze uitdagende situatie ontdekken de Defoes dat de kracht van verbinding en het heroverwegen van oude pijn hen niet alleen als familie, maar ook als professionals kan versterken. Hun verhaal is een krachtige herinnering dat zelfs in de meest complexe relaties, groei en herstel mogelijk zijn. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mudtown Zondag 29-12 BBC 6 Afleveringen Een magistraat wordt ondergedompeld in de duistere wereld van criminaliteit in Mudtown, een "snelle, geestige en meeslepende" Welsh crime drama. Erin Richards (Gotham) en Tom Cullen (Downton Abbey) leiden de cast, aangevuld met een scala aan Welsh talent. De serie, opgenomen in zowel Welsh als Engels, is een samenwerking tussen de Welsh taal zender S4C en All3Media International. De Welsh-talige versie, met Engelse ondertiteling, zal later dit jaar beschikbaar zijn op BBC iPlayer en S4C. Voor wie liever op de Engelse versie wacht, staat de première gepland op UKTV's juridische kanaal Alibi in de lente van 2025. De thriller is geschreven door Hannah Daniel en Georgia Lee, die zelf ook als magistraat op de rechtbank zit. "Ik ben enthousiast om de scherpzinnige scripts van Hannah en Georgia tot leven te brengen," zegt Helen Parry, hoofd drama van UKTV. "Deze serie biedt een unieke kijk op juridische drama's." ------------------------------------------------------------ Darny And Joan Maandag 30-12 Acorn Tv 6 Afleveringen Twee eenzame vreemden, een gepensioneerde Australische politieagent vergezeld door zijn trouwe hond en een weduwe uit Engeland die haar leven opnieuw vormgeeft, kruisen elkaars pad op een verlaten weg. Hun toevallige ontmoeting leidt tot een onvergetelijke odyssee door de uitgestrekte outback van Noord-Australië. Terwijl ze samen de uitdagingen van het ruige landschap trotseren, ontdekken ze niet alleen de schoonheid van de natuur, maar ook de kracht van vriendschap en wederzijds begrip. Hun reis is een zoektocht naar herstel en verbinding, waarin ze de sporen van hun verleden achter zich laten en nieuwe hoop vinden in elkaars gezelschap. In de uitgestrektheid van de Australische wildernis smeden ze een band die hen verandert en hen helpt om hun verloren dromen opnieuw te omarmen. Een verhaal over moed, veerkracht en de wonderen van het leven, dat de grenzen van eenzaamheid overstijgt. ------------------------------------------------------------------------- Vera (Aller laatste afleveringen) Woensdag 01-01 Donderdag 02-01 ITV 1 2 Afleveringen Met haar scherpzinnige humor en unieke charme leidt DCI Vera Stanhope haar team door een reeks intrigerende moordmysteries, die zich afspelen tegen het adembenemende decor van het Northumberland landschap. Vera, een gedreven en ervaren rechercheur, weet als geen ander de diepten van de menselijke psyche te doorgronden, terwijl ze haar team aanspoort om het onoplosbare te ontrafelen. De combinatie van de ruige natuur en de complexe misdaden creëert een fascinerende achtergrond voor hun zoektocht naar de waarheid. Elk mysterie onthult niet alleen de duistere kanten van de slachtoffers, maar ook de veerkracht en vastberadenheid van Vera en haar team. Samen staan ze voor de uitdaging om recht te doen aan de slachtoffers, terwijl ze de geheimen van het verleden blootleggen en de schaduw van het kwaad confronteren. In deze meeslepende verhalen is niets wat het lijkt, en elke onthulling brengt hen dichter bij de kern van de zaak. ------------------------------------------------------------- Sas Rogue Heroes S02 Woensdag 01-01 Donderdag 02-01 BBC 1 SAS: Rogue Heroes brengt de oprichting van de legendarische Special Forces-eenheid tot leven. Geïnspireerd door het boek van Ben Macintyre, biedt deze serie een meeslepende kijk op de onconventionele strategieën en gedurfde acties die de basis legden voor een van de meest invloedrijke militaire eenheden ter wereld. Met een scherp oog voor detail en historische nauwkeurigheid, worden de avonturen van de oprichters onthuld, die in een tijd van chaos en onzekerheid nieuwe normen stelden voor oorlogsvoering. De serie belicht niet alleen de heroïsche daden, maar ook de complexe persoonlijkheden van de mannen die deze eenheid vormgaven. SAS: Rogue Heroes is een krachtige ode aan moed, vindingrijkheid en de onwrikbare geest van degenen die bereid waren de grenzen van het mogelijke te verleggen. Een must-see voor liefhebbers van geschiedenis en actie. ------------------------------------------------------------------ Missing You Woensdag 01-01 Netflix 5 Afleveringen Detective Kat Donovan's leven neemt een dramatische wending wanneer ze haar vervreemde verloofde tegenkomt op een datingapp. Deze onverwachte ontdekking dwingt haar om niet alleen haar persoonlijke verleden onder ogen te zien, maar ook de schimmige details van de onopgeloste moord op haar vader opnieuw te onderzoeken. Terwijl ze de geheimen van haar verleden ontrafelt, wordt Kat geconfronteerd met duistere waarheden en verborgen motieven die haar zowel professioneel als emotioneel uitdagen. De zoektocht naar antwoorden leidt haar door een web van intriges, waarbij de lijnen tussen liefde, verraad en rechtvaardigheid vervagen. Kat's vastberadenheid om de waarheid te achterhalen kan niet alleen haar eigen leven, maar ook dat van anderen in gevaar brengen. In deze meeslepende thriller wordt de spanning steeds hoger, terwijl Kat zich een weg baant door de duistere schaduw van haar verleden. -------------------------------------------------- The Rig S02 Donderdag 02-01 Prime Video 6 Afleveringen Een groep arbeiders op een afgelegen olieplatform in Schotland staat op het punt om terug te keren naar het vasteland wanneer een mysterieuze mist hen omhult. Deze dichte nevel brengt niet alleen onzichtbaarheid, maar ook onverklaarbare krachten met zich mee die de realiteit op zijn kop zetten. Terwijl de tijd verstrijkt en de mist zich dieper in hun omgeving nestelt, worden de werknemers geconfronteerd met hun grootste angsten en verborgen geheimen. De dreiging van het onbekende dwingt hen om samen te werken, maar ook om hun eigen demonen onder ogen te zien. Wat begint als een routineuze terugkeer, verandert in een strijd om overleven tegen een bovennatuurlijke kracht die hen in zijn greep houdt. Zal de groep de confrontatie met het onverklaarbare overleven en hun weg terugvinden naar de werkelijkheid? De uitkomst blijft in nevelen gehuld. ------------------------------------------------------------------------------------------- Jack The Ripper Lucy Worsley Investigates Vrijdag 03-01 BBC 2 4 Afleveringen Vragen die ons blijven fascineren zijn onder andere: Wie heeft de prinsen in de toren in 1483 vermoord? Wat was de werkelijke oorzaak van de Zwarte Dood? En waarom raasde de heksenjacht door het 16e-eeuwse Engeland? Daarnaast is er het mysterie rond Jack the Ripper, wiens identiteit tot op de dag van vandaag een raadsel blijft. Deze historische vraagstukken bieden niet alleen inzicht in de sociale en politieke context van hun tijd, maar onthullen ook de menselijke psyche en de angsten die samenhangen met macht, ziekte en het onbekende. Het onderzoeken van deze intrigerende mysteries stelt ons in staat om de complexiteit van de geschiedenis te begrijpen en de lessen die daaruit voortkomen te waarderen. Elk van deze verhalen nodigt ons uit tot reflectie over de natuur van waarheid en de schaduwzijde van de menselijke ervaring.

stoffel5

Geplaatst

ok thx voor de hulp
  • Recente prestatie

• stoffel5 ging een rang omhoog
      Liefhebber
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...