pinocchio Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Hoi, Ik ben Pinocchio. Beginnend downloader :-[ en zal dus zeker in het begin veel op het forum te vinden zijn. Niet altijd reagerend, maar i.i.g. wel als meelezend toeschouwer. :cool2: Ik ben er nog niet helemaal uit hoe en waarmee te downloaden. En hoe het vervolg zal moeten zijn, ik heb nog geen flauw idee. :-[ Ik zal zeker hier en daar een hele domme vraag stellen, maar daar moeten jullie dan maar even begrip voor op zien te brengen. Bij voorbaat dank. O0 Mocht je nog meer willen weten over mij, kun je me altijd berichten. Ciao, Pinocchio Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Bartz0r^ Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Heey, Welkom op DukeN.NL we zullen je zo goed als mogelijk antwoord geven op je vragen. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
pinocchio Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Auteur Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Dankjewel voor jullie snelle reacties. Ik denk dat ik me eerst maar eens ga storten op de download topics. In tijdschriften heb ik wel veel gelezen, maar er staan niet altijd reacties van gebruikers in. Zo op het eerste gezicht ziet dit forum er overzichtelijk uit. De site is het in ieder geval. Duidelijke taal. Waar ik overigens nog wel even naar moet zoeken is de afkortingen die er gebruikt worden in het forum. dezelfde afkortingen die ook gebruikt worden bij het sms'en. Is er ergens een lijst op één of andere site waar ik bijvoorbeeld de veelgebruikte afkorting LOL kan vinden? :-\ Ik ben echt nog een (b)rookie wat forummen betreft, dus help me een beetje... :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Wesley Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Welkom Pinocchio Lol betekent: laughing out loud Als ik jou was zou ik beginnen met bittorent die kan je vinden bij de download sectie.http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,cat_view/gid,19/Itemid,69/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 :welkom: Pinocchio Veel afkortingen in forums zijn er inderdaad voor mensen die te lui zijn om te typen. : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Wesley Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Rofl :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
pinocchio Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Auteur Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Ik hoop wel dat je gestofzuigd hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Bartz0r^ Geplaatst Oktober 7, 2006 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 7, 2006 Dus wil je zeggen dat ik lui ben? ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
Eagles Geplaatst Oktober 7, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 7, 2006 voor veel internetafkortingen kun je hier bij wikipedia even een kijkje nemen!! --> klik klik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
yihaa Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 Hoi leuk dat je er bent! En de link in dit bericht kan ik ook goed gebruiken want ik schrijf altijd te net en dat kost tijd!(thx eagles) :-* jihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
pinocchio Geplaatst Oktober 10, 2006 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2006 voor veel internetafkortingen kun je hier bij wikipedia even een kijkje nemen!! --> klik klik Nog bedankt voor je link. Kan ik mijn kennis weer even opwaarderen... O0 en natuurlijk proberen toe te passen. Uitdraaien en plastificeren dus. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie