Buitenbeentje Geplaatst Oktober 29 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 148 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/24 Status: Offline Actief: 19 uur geleden Was actief op: iPhone Delen Geplaatst Oktober 29 Hallo allemaal Ik ben nieuw op dit forum en wil mij even voorstellen, Ik vind dit een geweldige forum 😀 Wat veel info staat er op 😅 Ik ga me eerst maar eens rustig orienteren en proberen hier goed wegwijs te worden. Veel wat hier vermeld is heeft mijn interesse. Mijn dank hiervoor. 👍 Groet Buitenbeentje 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Mafketel Geplaatst Oktober 30 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Oktober 30 Welkom op DUKEN. Veel plezier bij het oriënteren en als je vragen hebt laat het maar weten. Ps..... Je bent niet het enige buitenbeentje... Maar wel de eerste die er voor uit komt... 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.