dommel Geplaatst Oktober 28 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 289 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/22 Status: Offline Actief: Vrijdag om 07:59 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 28 Dag allemaal. Sinds gisteren krijg ik dit als ik inlog bij Torrentheaven "No hacking please!11" Wie heeft er een oplossing of mailadres wat bruikbaar is. groet Anton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Oplossing Mafketel Geplaatst Oktober 28 Bijdragen: 230 Waardering: 93 Prestatiepunten: 3606 Dagen gewonnen: 24 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Android Oplossing Delen Geplaatst Oktober 28 Geprobeerd om van vpn server te wisselen? Als je dat gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 93 230 24
dommel Geplaatst Oktober 28 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 289 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/22 Status: Offline Actief: Vrijdag om 07:59 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Oktober 28 Bedankt voor de oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
bikerbob Geplaatst Oktober 28 Bijdragen: 28 Waardering: 12 Prestatiepunten: 1021 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 9 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 28 11 uur geleden zei dommel: Dag allemaal. Sinds gisteren krijg ik dit als ik inlog bij Torrentheaven "No hacking please!11" Wie heeft er een oplossing of mailadres wat bruikbaar is. groet Anton Je probeert dan in te loggen met emailadres, maar je moet inloggen met je account naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 28 1
dommel Geplaatst Oktober 29 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 289 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/22 Status: Offline Actief: Vrijdag om 07:59 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Oktober 29 Dank je wel wel voor de oplossing. Het is me inderdaad gelukt. 😃 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.