heaven1 Geplaatst September 25 Bijdragen: 11 Waardering: 3 Prestatiepunten: 358 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 25 hallo mensen iemand tips die de eigenaar kent van usenetfarm heb die via de support mail al malen een pm gestuurt met de vraag of ze mijn acount willen stop zetten maar ze hebben nu nog altijd niets terug gereageerd heb ook 5 minuten geleden een mail gestuurt echt top service daar zenne ps ik hoor het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 11
Mafketel Geplaatst September 25 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 25 Bij dit soort vragen kan het een tijdje duren voordat het daadwerkelijk gebeurt. Zeker via een e-mail want er wordt gekeken naar de prioriteit van het verzoek. Vaak is het mogelijk om het verzoek te doen via een forum indien aanwezig en dat gaat zeker niet via de eigenaar maar via andere staff leden. Het kan ook zo zijn dat er een soort van periode is om je beslissing te herzien. Mijn advies: Als je er echt geen gebruik meer van wilt maken log dan niet meer in. Dat zal ook een signaal afgeven. Verder gewoon geduld hebben en uiteindelijk zal het verzoek wel ingewilligd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Content-Beheer Eater Geplaatst September 25 Bijdragen: 581 Waardering: 82 Prestatiepunten: 15116 Dagen gewonnen: 30 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 3 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 25 Beste @Heaven1 Ik mis waarschijnlijk iets. Wat voor abbo heb jij dan? Heb net even in de Frequently Asked Questions gekeken en ik vind daar: How do I cancel my subscription? You don't, as we have no automatic recurring payments. When you don't pay us we won't bill you. Regarding your account: it remains active and after +- 1month all your traffic details are removed and the account remains available for future use. Dus zou gewoon stoppen omdat je niet meer betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 82 581 30
heaven1 Geplaatst September 25 Bijdragen: 11 Waardering: 3 Prestatiepunten: 358 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Android Auteur Delen Geplaatst September 25 Ja hrb een.mail gedaan naar hun maar niets peis 5 6 keer gemail Of ben jij de eigenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 11
Content-Beheer Eater Geplaatst September 25 Bijdragen: 581 Waardering: 82 Prestatiepunten: 15116 Dagen gewonnen: 30 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 3 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 25 Ne ik ben niet de eigenaar maar daar staat dat je voor een x periode betaald hebt en als je niet een nieuw termijn betaald het automaties stopt. dus opzeggen hoeft niet. dat staat op de web site. Vertaald voor u. **Hoe kan ik mijn abonnement annuleren?** U hoeft uw abonnement niet te annuleren, aangezien wij geen automatische terugkerende betalingen hanteren. Wanneer u geen betaling verricht, zullen wij u ook niet factureren. Wat betreft uw account: dit blijft actief. Na ongeveer één maand worden al uw verkeersgegevens verwijderd, maar uw account blijft beschikbaar voor toekomstig gebruik. U kunt op elk gewenst moment weer inloggen en gebruikmaken van onze diensten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 82 581 30
heaven1 Geplaatst September 25 Bijdragen: 11 Waardering: 3 Prestatiepunten: 358 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Android Auteur Delen Geplaatst September 25 Dan ga ik het nog effe hebben laatste peridio is tot 2028 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 11
Content-Beheer Eater Geplaatst September 25 Bijdragen: 581 Waardering: 82 Prestatiepunten: 15116 Dagen gewonnen: 30 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 3 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 25 Je hebt voor meer dan 4 jaar betaald? Wist niet dat het bij hun voor zo een periode kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 82 581 30
Mafketel Geplaatst September 25 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 25 Dus om een lang verhaal kort te houden... Je account blijft eeuwig bestaan... Tenzij alle data van de servers (inclusief back-ups) wordt gewist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Googles Geplaatst September 25 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 169 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/24 Status: Offline Actief: Zaterdag om 11:22 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst September 25 De eigenaar heet Jethro. Email adres is : support@usenet.farm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.