Content-Beheer Eater Geplaatst September 9 Bijdragen: 581 Waardering: 82 Prestatiepunten: 15115 Dagen gewonnen: 30 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 9 Torentheaven melde het volgen slechte nieuws. Beste en lieve leden, Helaas kwam er vandaag slecht nieuws binnen, Littlerose die al jaren met torrents bezig was is helaas overleden na een heftig ziektebed. Ook voor torrentheaven heeft Littlerose veel gedaan, dit mogen wij niet stil houden. Ik als eigenares leerde haar kennen door de kleine dingen die haar opviel, deze melde ze dan ook gelijk. Als eigenares hoop ik en wens ik dat Littlerose nu alle rust heeft. Rust zacht lieve vrouw, kende u niet lang maar vond u geweldig. Wilt u als lid iets aan haar schrijven, of heeft ze ook iets voor u betekent. Er is een speciaal forum topic gemaakt. Bedankt Littlerose namens Torrentheaven 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 82 581 30
Mafketel Geplaatst September 9 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 9 Rust zacht Littlerose, May your legacy bloom as a huge rose. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.