Ik ben weg hier Geplaatst Februari 22 Bijdragen: 94 Waardering: 50 Prestatiepunten: 1893 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: Dinsdag om 15:06 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 22 6 uur geleden zei Smoeltje: Hoi, heb IPV6 uitgeschakeld maar kom er helaas nog niet op.... 🤔 M'n torrents in Utorrent staan weer groen, dus er is verbinding. Dan heb je denk ik IPv6 toch niet helemaal goed uitgeschakeld, probeer het eens met ons tooltje IPv6 aan of uit tools.exe 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 50 94 9
Smoeltje Geplaatst Februari 22 Bijdragen: 7 Waardering: 2 Prestatiepunten: 379 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/13 Status: Offline Actief: Maart 1 Leeftijd: 47 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 22 Gelukt, kom weer op de site!! Dank je wel voor je hulp en fijn weekend! 🙂🙃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 7
TEXK2 Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 64 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/21/25 Status: Offline Actief: Dinsdag om 18:45 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 24 dankuwel bikerbob Dit bleek bij mij ook het probleem te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
fritzthefox Geplaatst Maart 1 Bijdragen: 16 Waardering: 1 Prestatiepunten: 409 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/22 Status: Offline Actief: Donderdag om 15:44 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 1 Heb terug geen verbinding meer met torrentheaven ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 16
williejo50 Geplaatst Maart 2 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 192 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/22 Status: Offline Actief: Maart 2 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 2 ja heb ik ook sinds vandaag hoop dat het weer vlug is opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Ik ben weg hier Geplaatst Maart 2 Bijdragen: 94 Waardering: 50 Prestatiepunten: 1893 Dagen gewonnen: 9 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: Dinsdag om 15:06 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 2 (bewerkt) Probeer A.U.B in 1 topic te plaatsen/reageren. In onderstaand topic zullen wij updates en onderhoud melden, en alleen ook daar. Maart 2 bewerkt door bikerbob 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 50 94 9
hendrikjan Geplaatst Dinsdag om 14:57 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 133 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/22 Status: Offline Actief: Dinsdag om 16:57 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Dinsdag om 14:57 Ik heb mij voor de derde keer geregistreerd op torrentheaven, ik log in, kom op de welkomst pagina en wanneer ik door torrents scroll moet ik opnieuw inloggen en krijg ik de mededeling: Deze registratie is geblokkeerd. Als ik vervolgens weer probeer in te loggen krijg ik het scherm Sorry you have been blocked . Ik begrijp niet waarom. Kan iemand mij dit uitleggen? En vertellen wat ik er aan kan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Barmeid Geplaatst Dinsdag om 15:41 Bijdragen: 16 Waardering: 1 Prestatiepunten: 235 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/25 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Dinsdag om 15:41 (bewerkt) 44 minutes ago, hendrikjan said: Ik heb mij voor de derde keer geregistreerd op torrentheaven, ik log in, kom op de welkomst pagina en wanneer ik door torrents scroll moet ik opnieuw inloggen en krijg ik de mededeling: Deze registratie is geblokkeerd. Als ik vervolgens weer probeer in te loggen krijg ik het scherm Sorry you have been blocked . Ik begrijp niet waarom. Kan iemand mij dit uitleggen? En vertellen wat ik er aan kan doen? Ik had hier reeds op geantwoord maar dat is verdwenen voor 1 of andere duistere reden. Mijn vraag aan jou was: wat bedoel je met geblokkeerd, geef even de exacte foutmelding aub. Dinsdag om 15:41 bewerkt door Barmeid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 16
coutpc Geplaatst 8 uur geleden Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 43 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/25/25 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) IS Torrent Heaven terug off line? 7 uur geleden bewerkt door coutpc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
avc1958 Geplaatst 7 uur geleden Bijdragen: 5 Waardering: 2 Prestatiepunten: 137 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/10/24 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst 7 uur geleden Yep , bij mij ook . Geduld is een mooie deugd zeg ik altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 5 1
Barmeid Geplaatst 6 uur geleden Bijdragen: 16 Waardering: 1 Prestatiepunten: 235 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/25 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 6 uur geleden Inderdaad weeral uit, dit is al lang geen verrassing meer. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 16
TorrentHeaven Geplaatst 5 uur geleden Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 63 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/25 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 5 uur geleden Er worden updates op de server gedaan, we proberen zo snel mogelijk weer terug te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.