bikerbob Geplaatst Zondag om 15:51 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 15:51 Van Torrenttop100.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
trackertrekker Geplaatst Zondag om 16:02 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 375 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/09 Status: Offline Actief: Gister om 16:11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 16:02 9 minuten geleden zei bikerbob: Van Torrenttop100.com Op deze manier heb ik door de jaren heen al heel veel trackers zien verdwijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
bikerbob Geplaatst Zondag om 16:43 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 16:43 40 minuten geleden zei trackertrekker: Op deze manier heb ik door de jaren heen al heel veel trackers zien verdwijnen. Aleen wij dus niet. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
trackertrekker Geplaatst Zondag om 16:51 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 375 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/09 Status: Offline Actief: Gister om 16:11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 16:51 7 minuten geleden zei bikerbob: Aleen wij dus niet. Hoe bedoel je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
bikerbob Geplaatst Zondag om 17:02 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 17:02 11 minuten geleden zei trackertrekker: Hoe bedoel je dat? Dat wij niet gaan verdwijnen hierdoor. al denk jij misschien van wel. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
Pennywise Geplaatst Zondag om 18:13 Bijdragen: 9 Waardering: 14 Prestatiepunten: 639 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 02/06/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 18:13 (bewerkt) Zo is extreme ook ten onder gegaan, maar er zal zeker weer een nieuwe opstaan. Anders maar verder via NZB files....... Daar ben ik ook alweer te vinden.................... Zondag om 18:20 bewerkt door Pennywise Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 9 1
trackertrekker Geplaatst Zondag om 18:23 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 375 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/09 Status: Offline Actief: Gister om 16:11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 18:23 1 uur geleden zei bikerbob: Dat wij niet gaan verdwijnen hierdoor. al denk jij misschien van wel. Ik hoop het niet maar ik heb al zoveel gedonder mee gemaakt. En dat je standvastig bent kan ik zeer waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
bikerbob Geplaatst Zondag om 18:36 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 18:36 22 minuten geleden zei Pennywise: Zo is extreme ook ten onder gegaan, maar er zal zeker weer een nieuwe opstaan. Anders maar verder via NZB files....... Daar ben ik ook alweer te vinden.................... Je praat alsof we al weg zijn, maar we zijn er nog steeds, en komen terug. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
Dit is een populair bericht. Alexandra Geplaatst Zondag om 20:32 Bijdragen: 4 Waardering: 9 Prestatiepunten: 195 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/23 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Zondag om 20:32 Als eerste voor een ieder hier, deze dame gaat niet opgeven. Zelf zie ik geen reden waarom er steeds een DDos aanval word uitgevoerd. Zou best wel de reden willen weten, dan kan ik er iets mee. Helaas is het zondag en dat werkt ook niet mee. Er is een DDos bestendige server besteld, daar is helaas het wachten op. Dit laatste is gelukkig mogelijk gemaakt door de trouwe leden. . Voor de persoon die er achter zit, meld wat is uw probleem, of wat wilt u bereiken. 3 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 4
thenotorious Geplaatst Zondag om 23:12 Bijdragen: 7 Waardering: 1 Prestatiepunten: 209 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/15/22 Status: Offline Actief: Zondag om 23:10 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 23:12 Op 10-2-2025 om 15:30 zei bikerbob: Dat is ook de oorzaak. Ik ben zelf iemand van TorrentHeaven, wie precies laat ik even in het midden. ik zou niet weten wie en het maakt ook niks uit wie je bent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 7
motherwell Geplaatst Maandag om 17:33 Bijdragen: 23 Waardering: 3 Prestatiepunten: 435 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/15/08 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maandag om 17:33 fijn dat je niet op geeft Alexandra. Hopelijk gauw weer zonder problemen verder! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 23
opdondertje Geplaatst Gister om 12:15 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 274 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/17 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 12:15 Wat fijn dat je niet op geeft Alexandra. Vindt het zo laag bij de grond om een ddos aanval te doen.; Wat hebben ze eraan. En inderdaad als er bij die persoon iets dwars zit, meld het dan.; Nu zijn alle mensen er de dupe van.. Hoop dat het snel wordt opgelost. En een geweldig team hebben jullie. Laat je niet kisten. Hopelijk tot gauw zonder problemen verders succes 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
motherwell Geplaatst Gister om 13:24 Bijdragen: 23 Waardering: 3 Prestatiepunten: 435 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/15/08 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 13:24 Kan brein hier ook achter zitten of eerder een ontevreden gebruiker?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 23
williejo50 Geplaatst Gister om 13:33 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 169 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/11/22 Status: Offline Actief: Gister om 13:37 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 13:33 Op 16-2-2025 om 14:58 zei trackertrekker: Dit krijg ik in beeld: Helaas is er op het moment een cyber aanval, wij zijn bezig met andere hosting.! Graag willen wij ook de reden weten van deze Cyber aanval, dit kunt u posten op duken.nl deze krijg ik al een paar dagen groetjes williejo50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
fritzthefox Geplaatst Gister om 14:30 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 225 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/22 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Gister om 14:30 Super dat je niet opgeeft Alexandra hopelijk laten ze je nu met rust en zoeken un laf vertier ergens anders 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Dit is een populair bericht. Alexandra Geplaatst 6 uur geleden Bijdragen: 4 Waardering: 9 Prestatiepunten: 195 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/17/23 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst 6 uur geleden Tot vanavond mensen, hoe laat durf ik u nog niet te zeggen. 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 4
Hiroka Geplaatst 5 uur geleden Bijdragen: 332 Waardering: 762 Prestatiepunten: 6341 Dagen gewonnen: 32 Lid sinds: 02/08/22 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 5 uur geleden Vol spanning gaan we nu monitor staren... 😉 Succes! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 762 332 32
fritzthefox Geplaatst 4 uur geleden Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 225 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/22 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 4 uur geleden succes,zal een kaarsje aansteken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.