Username2024 Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 151 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/08/24 Status: Offline Actief: December 17, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 8, 2024 Hoi, kan iemand mij helpen aan het emailadres van torrentheaven? ben mijn login kwijt en weet mijn aanmaak email niet meer dus geen reset mogelijk. Opnieuw account maken lukt niet omdat hij geen dubbele ip login toelaat iemand die kan helpen? Bedankt voor het lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Content-Beheer Eater Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 1280 Waardering: 268 Prestatiepunten: 40121 Dagen gewonnen: 78 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst September 8, 2024 Iemand heeft net op Torrentheaven gekeken en er stond geen info of een support email adres. Dus sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 268 1.3k 78
Username2024 Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 151 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/08/24 Status: Offline Actief: December 17, 2024 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 8, 2024 dá's juist het probleem - iemand die wel op die site kan zal er waarschijnlijk wel info over kunnen lezen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
bikerbob Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 8, 2024 Ik heb je een pm gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
Madmax Geplaatst September 9, 2024 Bijdragen: 63 Waardering: 49 Prestatiepunten: 781 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: iPhone Delen Geplaatst September 9, 2024 (bewerkt) Ik ben daar lid maar ook op de site kan ik nergens contact info vinden. September 9, 2024 bewerkt door Madmax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 63 1
dommel Geplaatst Oktober 28, 2024 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 296 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/22 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 28, 2024 Ik ben daar ook lid en sinds gisteren krijg ik dit "No hacking please!11" Het is inderdaad dat je niemand kan bereiken als je niet ingelogd bent. Wie heeft er een oplossing? groet Anton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
2meter Geplaatst Februari 9 Bijdragen: 12 Waardering: 6 Prestatiepunten: 432 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/08/21 Status: Offline Actief: Gister om 08:04 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 9 lange tijd niet meer op Duken geweest. Is hier nog leven ?? Vraag ? Wou inloggen op TorrentHeaven maar krijg volgende foutmelding : #ERROR602244 Je moet een admin contacteren, maar er is nergens een email te vinden of een link met contact Iemand enig idee ?? Mvg, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 12
bikerbob Geplaatst Februari 9 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 9 Ze hebben momenteel een storing, komen zo snel mogelijk weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
Content-Beheer Eater Geplaatst Februari 10 Bijdragen: 1280 Waardering: 268 Prestatiepunten: 40121 Dagen gewonnen: 78 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst Februari 10 9 uur geleden zei 2meter: lange tijd niet meer op Duken geweest. Is hier nog leven ?? Vraag ? Wou inloggen op TorrentHeaven maar krijg volgende foutmelding : #ERROR602244 Je moet een admin contacteren, maar er is nergens een email te vinden of een link met contact Iemand enig idee ?? Mvg, Er is meer dan leven het is weer compleet uit den as herrezen. Als je bij bvb nieuws kijkt zie je het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 268 1.3k 78
KaasHub Geplaatst Februari 10 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 220 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/21 Status: Online Actief: 8 min geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 10 Goedemiddag Torrentheaven geeft al even een foutmelding. Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244. Op de recover pagina komt geen reactie en geen link op https://www.torrentheaven.org/login.php?returnto=%2F werkt. Heeft iemand nog iets van info? Groetjes, Kaasje/Kaashub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Content-Beheer Eater Geplaatst Februari 10 Bijdragen: 1280 Waardering: 268 Prestatiepunten: 40121 Dagen gewonnen: 78 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst Februari 10 Beste Kaashub 16 uur geleden maakte bikerbob melding van dat er een storing is. Kans dat dat ook de oorzaak is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 268 1.3k 78
bikerbob Geplaatst Februari 10 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 10 Dat is ook de oorzaak. Ik ben zelf iemand van TorrentHeaven, wie precies laat ik even in het midden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
RKLeur Geplaatst Februari 11 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 134 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/25 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Februari 11 OK, ik heb hetzelfde probleem. Er is dus een storing? Enig idee wanneer deze verholpen is? Alvast bedankt voor de reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
bikerbob Geplaatst Februari 11 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 11 Er word hard gewerkt om de site weer werkend te krijgen. Duurt langer dan verwacht. We vragen om nog even geduld te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
Geniaale Geplaatst Februari 11 Bijdragen: 1 Waardering: 1 Prestatiepunten: 38 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/11/25 Status: Offline Actief: Februari 11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 11 3 uur geleden zei bikerbob: Er word hard gewerkt om de site weer werkend te krijgen. Duurt langer dan verwacht. We vragen om nog even geduld te hebben. En Wie ben Jij Dan wel van De staff ?? Me Geniaale 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1
andyvw Geplaatst Februari 11 Bijdragen: 6 Waardering: 3 Prestatiepunten: 121 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/11/25 Status: Offline Actief: 30 min geleden Leeftijd: 39 Was actief op: Android Delen Geplaatst Februari 11 ja klopt fout melding: Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244 ik heb een ip xxxxx login.php gebruikt werkt ook niet alleen inloggen. het is fijn dat jullie ermee bezig zijn want ik heb zelf ook een server en heeft ook weleens een kuren soms restart of update nodig. we wachten het af zo te horen zijn jullie hard bezig en tot binnen kort ik houd het hier in de gaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 6
Whyshooteye Geplaatst Februari 12 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 36 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/25 Status: Offline Actief: Februari 12 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 12 Gaat wel erg lang duren zeg Straks kan je alleen maar een donatie doen om de torrents op 1 te krijgen want bij mij blijft alles al dagen haken zonder voorgang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
pebbles40 Geplaatst Februari 12 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 45 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/25 Status: Offline Actief: 9 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 12 hoop dat torrentheaven snel weer online komt😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
bikerbob Geplaatst Februari 12 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 12 49 minuten geleden zei Whyshooteye: Gaat wel erg lang duren zeg Straks kan je alleen maar een donatie doen om de torrents op 1 te krijgen want bij mij blijft alles al dagen haken zonder voorgang Daar gaan we zeker rekening mee houden, maak je daar maar geen zorgen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
2meter Geplaatst Februari 12 Bijdragen: 12 Waardering: 6 Prestatiepunten: 432 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/08/21 Status: Offline Actief: Gister om 08:04 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 12 Kan geen melding vinden van... Blijkbaar zijn de problemen verholpen want zojuist ingelogd bij TorrentHeaven => Hoop dat het blijft werken Ze staan wel zo'n 72uur achter maar als alles goed gaat zal dat vrijwel snel bijgewerkt worden Mvg, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 12
avc1958 Geplaatst Zaterdag om 09:57 Bijdragen: 4 Waardering: 2 Prestatiepunten: 103 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/10/24 Status: Offline Actief: 9 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Zaterdag om 09:57 Gelukkig terug online . Waarom geen kleine donaties vragen aan de leden ( 10€ bvb ) Ik doe dit 3* per jaar met veel plezier , want zoveel sites zijn er niet meer . Keep up the good work , zon komt gratis op . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 4 1
bikerbob Geplaatst Zaterdag om 12:30 Bijdragen: 61 Waardering: 32 Prestatiepunten: 1490 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zaterdag om 12:30 2 uur geleden zei avc1958: Gelukkig terug online . Waarom geen kleine donaties vragen aan de leden ( 10€ bvb ) Ik doe dit 3* per jaar met veel plezier , want zoveel sites zijn er niet meer . Keep up the good work , zon komt gratis op . Donaties is altijd vrijblijvend en niet verplicht. Wij zullen daar ook nooit om gaan vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 61 4
Karentje Geplaatst Zondag om 13:47 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 283 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/13/16 Status: Offline Actief: 12 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 13:47 Ik krijg 404 Not Found. Vanmorgen was er nog niets aan de hand. Het zit jullie niet mee deze week. Hopelijk zijn jullie er snel weer! Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
trackertrekker Geplaatst Zondag om 13:58 Bijdragen: 4 Waardering: 1 Prestatiepunten: 375 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/09 Status: Offline Actief: Gister om 16:11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 13:58 (bewerkt) Dit krijg ik in beeld: Helaas is er op het moment een cyber aanval, wij zijn bezig met andere hosting.! Graag willen wij ook de reden weten van deze Cyber aanval, dit kunt u posten op duken.nl Zondag om 13:59 bewerkt door trackertrekker 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 4
Karentje Geplaatst Zondag om 14:56 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 283 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/13/16 Status: Offline Actief: 12 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Zondag om 14:56 55 minuten geleden zei trackertrekker: Dit krijg ik in beeld: Helaas is er op het moment een cyber aanval, wij zijn bezig met andere hosting.! Graag willen wij ook de reden weten van deze Cyber aanval, dit kunt u posten op duken.nl Dit krijg ik niet in beeld. Maar wat schofterig! Dit soort sites moeten we juist koesteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.