Username2024 Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 151 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/08/24 Status: Offline Actief: December 17, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 8, 2024 Hoi, kan iemand mij helpen aan het emailadres van torrentheaven? ben mijn login kwijt en weet mijn aanmaak email niet meer dus geen reset mogelijk. Opnieuw account maken lukt niet omdat hij geen dubbele ip login toelaat iemand die kan helpen? Bedankt voor het lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Content-Beheer Eater Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 1222 Waardering: 247 Prestatiepunten: 37732 Dagen gewonnen: 76 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 42 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst September 8, 2024 Iemand heeft net op Torrentheaven gekeken en er stond geen info of een support email adres. Dus sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 247 1.2k 76
Username2024 Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 151 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/08/24 Status: Offline Actief: December 17, 2024 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 8, 2024 dá's juist het probleem - iemand die wel op die site kan zal er waarschijnlijk wel info over kunnen lezen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oplossing bikerbob Geplaatst September 8, 2024 Bijdragen: 42 Waardering: 12 Prestatiepunten: 1239 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/06/17 Status: Online Actief: 1 min geleden Was actief op: Windows Oplossing Delen Geplaatst September 8, 2024 Ik heb je een pm gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 42 1
Madmax Geplaatst September 9, 2024 Bijdragen: 63 Waardering: 49 Prestatiepunten: 781 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: iPhone Delen Geplaatst September 9, 2024 (bewerkt) Ik ben daar lid maar ook op de site kan ik nergens contact info vinden. September 9, 2024 bewerkt door Madmax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 63 1
dommel Geplaatst Oktober 28, 2024 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 291 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/22 Status: Offline Actief: November 23, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 28, 2024 Ik ben daar ook lid en sinds gisteren krijg ik dit "No hacking please!11" Het is inderdaad dat je niemand kan bereiken als je niet ingelogd bent. Wie heeft er een oplossing? groet Anton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
2meter Geplaatst 17 uur geleden Bijdragen: 11 Waardering: 6 Prestatiepunten: 417 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/08/21 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 17 uur geleden lange tijd niet meer op Duken geweest. Is hier nog leven ?? Vraag ? Wou inloggen op TorrentHeaven maar krijg volgende foutmelding : #ERROR602244 Je moet een admin contacteren, maar er is nergens een email te vinden of een link met contact Iemand enig idee ?? Mvg, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 11
bikerbob Geplaatst 16 uur geleden Bijdragen: 42 Waardering: 12 Prestatiepunten: 1239 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/06/17 Status: Online Actief: 1 min geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 16 uur geleden Ze hebben momenteel een storing, komen zo snel mogelijk weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 42 1
Content-Beheer Eater Geplaatst 7 uur geleden Bijdragen: 1222 Waardering: 247 Prestatiepunten: 37732 Dagen gewonnen: 76 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 42 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst 7 uur geleden 9 uur geleden zei 2meter: lange tijd niet meer op Duken geweest. Is hier nog leven ?? Vraag ? Wou inloggen op TorrentHeaven maar krijg volgende foutmelding : #ERROR602244 Je moet een admin contacteren, maar er is nergens een email te vinden of een link met contact Iemand enig idee ?? Mvg, Er is meer dan leven het is weer compleet uit den as herrezen. Als je bij bvb nieuws kijkt zie je het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 247 1.2k 76
KaasHub Geplaatst 1 uur geleden Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 204 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/21 Status: Offline Actief: 36 min geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 1 uur geleden Goedemiddag Torrentheaven geeft al even een foutmelding. Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244. Op de recover pagina komt geen reactie en geen link op https://www.torrentheaven.org/login.php?returnto=%2F werkt. Heeft iemand nog iets van info? Groetjes, Kaasje/Kaashub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Content-Beheer Eater Geplaatst 43 min geleden Bijdragen: 1222 Waardering: 247 Prestatiepunten: 37732 Dagen gewonnen: 76 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 42 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst 43 min geleden Beste Kaashub 16 uur geleden maakte bikerbob melding van dat er een storing is. Kans dat dat ook de oorzaak is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 247 1.2k 76
bikerbob Geplaatst 40 min geleden Bijdragen: 42 Waardering: 12 Prestatiepunten: 1239 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/06/17 Status: Online Actief: 1 min geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 40 min geleden Dat is ook de oorzaak. Ik ben zelf iemand van TorrentHeaven, wie precies laat ik even in het midden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 42 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.