Username2024 Geplaatst September 8 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 147 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/08/24 Status: Offline Actief: Oktober 28 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 8 Hoi, kan iemand mij helpen aan het emailadres van torrentheaven? ben mijn login kwijt en weet mijn aanmaak email niet meer dus geen reset mogelijk. Opnieuw account maken lukt niet omdat hij geen dubbele ip login toelaat iemand die kan helpen? Bedankt voor het lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Content-Beheer Eater Geplaatst September 8 Bijdragen: 617 Waardering: 88 Prestatiepunten: 16125 Dagen gewonnen: 32 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 8 Iemand heeft net op Torrentheaven gekeken en er stond geen info of een support email adres. Dus sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 88 617 32
Username2024 Geplaatst September 8 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 147 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/08/24 Status: Offline Actief: Oktober 28 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 8 dá's juist het probleem - iemand die wel op die site kan zal er waarschijnlijk wel info over kunnen lezen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oplossing bikerbob Geplaatst September 8 Bijdragen: 27 Waardering: 12 Prestatiepunten: 1004 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Oplossing Delen Geplaatst September 8 Ik heb je een pm gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 27 1
Madmax Geplaatst September 9 Bijdragen: 62 Waardering: 47 Prestatiepunten: 764 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: September 16 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 9 (bewerkt) Ik ben daar lid maar ook op de site kan ik nergens contact info vinden. September 9 bewerkt door Madmax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 47 62
dommel Geplaatst Oktober 28 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 288 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/03/22 Status: Offline Actief: Donderdag om 18:51 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 28 Ik ben daar ook lid en sinds gisteren krijg ik dit "No hacking please!11" Het is inderdaad dat je niemand kan bereiken als je niet ingelogd bent. Wie heeft er een oplossing? groet Anton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.