aurobar98 Geplaatst September 5 Bijdragen: 3 Waardering: 2 Prestatiepunten: 154 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/24 Status: Offline Actief: Oktober 29 Was actief op: Android Delen Geplaatst September 5 (bewerkt) Hallo, ik ben een man van rond de 40. Al een tijdje actief met usenet, torrents, etc. Laatste jaren wat minder, aangezien de streamingdiensten steeds meer content gingen aanbieden. Ook lid geworden van kindle unlimited, onbeperkte leesvoorraad 🙂 Sinds een paar weken ben ik echter wat meer gaan verdiepen in iptv vanwege Ziggo problemen. Erg leuk dat voetbalwedstrijden nu alleen via Ziggo te volgen zijn.. vandaar op zoek gegaan naar alternatieven. Dus als iemand nog tips heeft voor een goede iptv provider dan houd ik mij aanbevolen 😉 September 5 bewerkt door aurobar98 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 3
Content-Beheer Eater Geplaatst September 5 Bijdragen: 581 Waardering: 82 Prestatiepunten: 15115 Dagen gewonnen: 30 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 59 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 5 Goeden Avond Aurobar98, Ik zeg Welkom Iptv is Hot ja. in IPTV Hulp kun en mag en kan je alle vragen stellen die je hebt en we gaan je trachten te helpen. En als je bij een antwoord denkt ??? zeg het want dat moet het duidelijker. Eater. Â 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 82 581 30
Mafketel Geplaatst September 6 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 6 Welkom op op dit informative forum. Hier zal je zeker vinden wat Je zoekt. Zoals reeds gezegd... Heb je vragen stel ze dan gerust want er is hier voldoende kennis om uit te tappen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Billy the Kid Geplaatst September 8 Bijdragen: 70 Waardering: 10 Prestatiepunten: 890 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/13/24 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 8 Hallo Aurobar98 Ook namens Billy the Kid Welkom hier en heel veel plezier gewenst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 70 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/ Â
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.