1080p Geplaatst September 3 Bijdragen: 6 Waardering: 8 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/22 Status: Offline Actief: September 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 3 Weet iemand misschien wat er met Torrent Galaxy aan de hand is? Er is helaas alleen nog maar een afbeelding met "TGx Forever" zichtbaar 🤕 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 6
heaven1 Geplaatst September 3 Bijdragen: 11 Waardering: 3 Prestatiepunten: 357 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 3 Offline da klopt 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 11
Content-Beheer Eater Geplaatst September 3 Bijdragen: 581 Waardering: 82 Prestatiepunten: 15115 Dagen gewonnen: 30 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: 59 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 3 Ik zie iets meer ja ben er niet binnen want ben er geen lid maar toch. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 82 581 30
1080p Geplaatst September 3 Bijdragen: 6 Waardering: 8 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/22 Status: Offline Actief: September 30 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 3 Dankjewel Eater!! Wel grappig, want deze https://torrentgalaxy-official.com ken ik helemaal niet. Lijkt erop alsof dat iets van/met Kickass en/of YTS te maken heeft. Op het domein waar ik graag kwam; https://torrentgalaxy.to staat helaas nog steeds de door mij hierboven geplaatste afbeelding ipv de geliefde torrentsite. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 6
Mafketel Geplaatst September 3 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 3 https://torrentgalaxy-official.com/ is een fake site en gelinkt aan YTS. De .to is de officiële website maar het ziet er naar uit dat het na 6 jaar nu echt ophoudt. 😠6 freaking jaar en poof weg... 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
heaven1 Geplaatst September 3 Bijdragen: 11 Waardering: 3 Prestatiepunten: 357 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 3 Is spijtig daar haalde ik veel vandan vooral films in engels Nu nog enkel glodls.to  Of hebben jullie er nog andere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 11
Mafketel Geplaatst September 3 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 3 19 minuten geleden zei heaven1: Is spijtig daar haalde ik veel vandan vooral films in engels Nu nog enkel glodls.to  Of hebben jullie er nog andere Zie privé berichtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Dit is een populair bericht. dijkrat Geplaatst September 4 Bijdragen: 31 Waardering: 8 Prestatiepunten: 1615 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 11/11/13 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst September 4 txg is inmiddels weer online  2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 31 1
Mafketel Geplaatst September 4 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst September 4 Gelukkig wel... 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/ Â
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.