Hakar Geplaatst September 13 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 168 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/21 Status: Offline Actief: September 18 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 13 Stockboxx is er nog wel, maar alleen toegankelijk met invite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Content-Beheer Eater Geplaatst September 13 Bijdragen: 681 Waardering: 105 Prestatiepunten: 17774 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 2 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 13 Ook daar zal wel weer een mogelijkheid komen @Hakar. Maar vergeet niet er zijn nog veel meer buitenlandse forums waar je ook series en films kunt vinden met NL subs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 105 681 38
Hakar Geplaatst September 13 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 168 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/21 Status: Offline Actief: September 18 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 13 Die buitenlandse fora heb ik me nog niet in verdiept @Eater Door omstandigheden nooit aan toe gekomen. Pas nu weer ruimte om me in dit soort zaken bezig te houden. Met het ter ziele gaan van diverse Nederlandse nzb sites en of fora bleef de laatste tijd alleen spotnet over, en sites zoals nzbsearch Bouw het rustig en langzaam weer op, en houdt mijn oren en ogen open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Googles Geplaatst September 13 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 173 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/24 Status: Offline Actief: Vrijdag om 08:22 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst September 13 Het is fijn als je toegang heb tot enkele NL Nzb communities maar je kan ook bijv. een abo nemen op Newshosting. Dan heb je toegang naar hun newsreader waar heel veel NL content op staat. Club.nzb is ook een goed alternatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
Content-Beheer Eater Geplaatst September 13 Bijdragen: 681 Waardering: 105 Prestatiepunten: 17774 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 2 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 13 tja ik zeg denk bvb aan Usenet Crawler, omgwtfnzb, Nzb planet, nzbforlife, ninjacentral en geeknzb om er een paar te noemen en ja overal ook veel zaken met nl subs. en soms zijn uk subs meer dan zat voor mensen. En ja met een hoop lopen ze ver voor want als je kijkt naar de nieuwe series en films verwacht https://www.duken.nl/forums/forum/4-films-series-videos-audio-en-e-books/ zie je wat je op bvb spotnet kunt missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 105 681 38
witkop Geplaatst September 26 Bijdragen: 47 Waardering: 12 Prestatiepunten: 718 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/02/19 Status: Offline Actief: November 2 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 26 Hoop dat ze er snel weer zijn,inloggen lukt weer niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 47 1
Administrators William Geplaatst September 26 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7919 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst September 26 3 minuten geleden zei witkop: Hoop dat ze er snel weer zijn,inloggen lukt weer niet Call it Duty is gewoon online hoor. Er schijnen wel met regelmaat wat problermen te zijn met de server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
Googles Geplaatst September 27 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 173 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/24 Status: Offline Actief: Vrijdag om 08:22 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst September 27 Een hoop mensen kunnen niet inloggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
Administrators William Geplaatst September 27 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7919 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst September 27 18 minuten geleden zei Googles: Een hoop mensen kunnen niet inloggen. Misschien is dat gekomen door de verschillende server problemen en moest er een oudere Database gebruikt worden. Het is dan mogelijk dat leden die nog maar recent een account hadden aangemaakt niet herkent worden. Probeer even je cookie van de website te verwijderen en dan opnieuw in te loggen en mocht het dan nog niet lukken is opnieuw registreren misschien weer mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
Googles Geplaatst September 27 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 173 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/24 Status: Offline Actief: Vrijdag om 08:22 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst September 27 In mijn geval zijn dat 2 accounts die niet meer werken.😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
Content-Beheer Eater Geplaatst September 27 Bijdragen: 681 Waardering: 105 Prestatiepunten: 17774 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 2 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 27 @Googles ze zijn ruim 2 maanden aan accounts kwijtgeraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 105 681 38
Googles Geplaatst September 27 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 173 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/24 Status: Offline Actief: Vrijdag om 08:22 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst September 27 Weet ik en daarna is het opnieuw open geweest voor iedereen. Ik heb mij opnieuw geregistreerd en die doet het ook niet meer. Ik heb zonet mijn derde account aangemaakt. Bevestiging moet ik nog ontvangen. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
Content-Beheer Eater Geplaatst September 27 Bijdragen: 681 Waardering: 105 Prestatiepunten: 17774 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 2 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 27 Klopt want daarna is het paar maal weer gebeurd. Deze week was, dacht ik, het weer gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 105 681 38
Googles Geplaatst September 27 Bijdragen: 9 Waardering: 3 Prestatiepunten: 173 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/24 Status: Offline Actief: Vrijdag om 08:22 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst September 27 Ok, dank je wel voor de info. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 9
dijkrat Geplaatst September 29 Bijdragen: 31 Waardering: 8 Prestatiepunten: 1621 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 11/11/13 Status: Offline Actief: 20 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 29 Cid is weer offline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 31 1
Content-Beheer Eater Geplaatst September 29 Bijdragen: 681 Waardering: 105 Prestatiepunten: 17774 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 2 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst September 29 Yes @dijkrat lijkt er op dat ze er aan werken als ik zo de pagina bekijk. Misschien hebben ze ergens nog laatste foutje, of zo iets,ontdekt. Zit maar een ding op o nee twee. Indien je de eigenaar kent zou je het kunnen vragen en twee, wat mij de meest voor de hand liggende lijkt, wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 105 681 38
Oparottweiler Geplaatst September 29 Bijdragen: 13 Waardering: 9 Prestatiepunten: 279 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/15/20 Status: Offline Actief: Vrijdag om 11:54 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 29 Je kan weer inloggen op CID nieuwe link https://callitduty.xyz/ je kan de bestaande inloggegevens blijven gebruiken. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 13 1
Call it Duty Geplaatst September 29 Bijdragen: 4 Waardering: 6 Prestatiepunten: 148 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 09/29/24 Status: Offline Actief: Oktober 11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 29 https://callitduty.xyz/index.php?/register/ Open voor registratie 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 4 1
witkop Geplaatst September 29 Bijdragen: 47 Waardering: 12 Prestatiepunten: 718 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/02/19 Status: Offline Actief: November 2 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 29 Super,dank je,weer opnieuw aangemeld,voor de derde keer,ik hoop voor hun dat de problemen nu opgelost zijn,was het een hack? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 47 1
xZx Geplaatst Oktober 22 Bijdragen: 6 Waardering: 2 Prestatiepunten: 311 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/21 Status: Offline Actief: November 2 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 22 Ik meld het maar even in dit topic: helaas ligt CID er opnieuw uit (sinds gisteravond al). Hopelijk is het wederom tijdelijk, maar jee zeg, er lijkt wel een vloek op die website te rusten 😔 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 6
Content-Beheer Eater Geplaatst Oktober 22 Bijdragen: 681 Waardering: 105 Prestatiepunten: 17774 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 2 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Android Content-Beheer Delen Geplaatst Oktober 22 Nou het kanaal, op Discord groep GP , van Quacky is ook weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 105 681 38
pdesmet Geplaatst Oktober 22 Bijdragen: 9 Waardering: 2 Prestatiepunten: 193 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/24 Status: Offline Actief: Oktober 26 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 22 Hopelijk gaat stockboxx nog eens open in de nabije toekomst. Benieuwd om te zien wat er daar allemaal leeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 9
witkop Geplaatst Oktober 22 Bijdragen: 47 Waardering: 12 Prestatiepunten: 718 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/02/19 Status: Offline Actief: November 2 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 22 Het zit ze echt niet mee bij cid,hoop dat ze snel weer terug komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 47 1
sikke Geplaatst Oktober 23 Bijdragen: 26 Waardering: 10 Prestatiepunten: 574 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/19 Status: Offline Actief: Zaterdag om 17:17 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 23 inderdaad zonde er blijft niet veel Nederlands over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 26
witkop Geplaatst Oktober 25 Bijdragen: 47 Waardering: 12 Prestatiepunten: 718 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/02/19 Status: Offline Actief: November 2 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 25 Stockbox is van morgenmiddag 12 uur tot zondagmiddag 12 uur open voor aaanmeldingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 12 47 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.