Spring naar bijdragen

Spotweb reageert niet meer!


rt89+lo91

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  483
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06/14/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo, 

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Ik gebruik al een geruime tijd spotweb. Maar de laatste tijd (4 dagen) zie ik alleen de laatste nieuwe uploads en kan niet meer door scrollen naar beneden om eerdere uploads te zien.

Ik zou erg blij zijn met een oplossing!

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 12
  • 1
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  786
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  27278
  • Dagen gewonnen:  76
  • Lid sinds:  12/12/23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo @rt89+lo91, zou je zo vriendelijke willen zijn om even aan te geven om welke webversie van Spotnet het hier gaat. Er zijn verschillende webversies die de database van Spotnet gebruiken en er zit dan ook een verschil in de werking van deze versies. Het zou zomaar kunnen dat wanneer je 1 van onderstaande webversies gebruikt je even de cookies moet verwijderen, Voorzover ik het kan bekijken werken ze alle 3 helemaal zoals het hoort en heeft er geen 1 een probleem met het laden van de pagina en de database.

https://www.nzbserver.com 

https://clubnzb.com

http://www.spotnzb.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 215
  • 786
  • 76

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  483
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06/14/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hi Drifter,

Ik kan geen versienummer vinden!

Van de drie links, werkt echter de 2e en de andere 2 hebben het zelfde probleem, dus blijven hangen bij de eerste pagina!

Schermafbeelding 2024-08-22 180557.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 12
  • 1

  • Bijdragen:  786
  • Waardering:   215
  • Prestatiepunten:  27278
  • Dagen gewonnen:  76
  • Lid sinds:  12/12/23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo @rt89+lo91, er is ook geen sprake van een versienummer, maar van verschillende webadressen (Domeinnamen), De 1e die ik noem is nagenoeg geen mogelijkheid meer om nog een NZB van te downloaden, of je moet via een VPN op een buitenlands IP-adres gaan zitten, want die wordt geblokkeerd door de Nederlandse providers. De 2e kan je gewoon zonder VPN spots van openen en downloaden en de 3e is ook alleen met VPN van te downloaden.

Jouw probleem zit hem dus overduidelijk in de Browser die je gebruikt. Maak om te testen eens gebruik van een andere browser en kijk of jouw probleem er dan nog steeds is. Ik ben benieuwd of je inmiddels ook al even de cookies hebt verwijderd en dan specifiek van deze webversie van Spotnet in de instellingen van je browser. Je zou ook even kunnen proberen om met CCleaner de boel op te schonen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 215
  • 786
  • 76

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  483
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06/14/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Loopt nu mooi op clubnzb.com en cookies gewist! Zal ook eens met een andere browser gaan proberen.

Hartelijk dank voor je hulp, Drifter!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 12
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...