Vleesje Geplaatst Augustus 21 Bijdragen: 41 Waardering: 7 Prestatiepunten: 730 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/11 Status: Offline Actief: Augustus 22 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 21 Goedenavond. Sinds 2 dagen accepteert Spotnet classic ineens mijn gebruikersnaam niet meer en paswoord. Vreemd want die zijn allebei in orde. Ook ben ik nog actief en bekend bij provider (bulknews) Ik heb de Spotnet app gedelete en weer geinstalleerd. Maar niets helpt. Meer die dit probleem plots hebben|? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 41
Administrators William Geplaatst Augustus 21 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7914 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Augustus 21 Hallo @Vleesje, ik kan me bijna niet voorstellen dat het probleem bij je Spotnet versie ligt. Om te controleren of je Usenet gegevens (Gebruikersnaam & Wachtwoord) nog goed werken zou je moeten proberen met een ander download programma een NZB binnen te halen zoals bijv. SABnzbd of NZBGet. Als je die andere download software liever niet gebruikt zal je toch kontakt op moeten nemen met je Usenet Provider en aan hun techn. ondersteuning moeten vragen of zij weten waar dat probleem vandaan komt. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
Vleesje Geplaatst Augustus 21 Bijdragen: 41 Waardering: 7 Prestatiepunten: 730 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/11 Status: Offline Actief: Augustus 22 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Augustus 21 Bedankt Drifter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 41
Administrators William Geplaatst Augustus 22 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7914 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Augustus 22 23 uur geleden zei Vleesje: Bedankt Drifter Hallo @Vleesje, ik zie op het Spotnet Forum dat je daar dezelfde vraag hebt gesteld en ook daar word gezegd dat jouw probleem ligt bij je Usenet Provider (Bulknews) zoals ik dat ook al had aangegeven. Jouw reactie op het Spotnet Forum is als volgt; ....je hebt gelijk..tot mijn verbazing zie ik net bij bulknews..dat mijn abbonement tot 18 augustus loopt. Dit terwijl.ik al 4 jaar een doorlopend contract heb. Ik ga ze gelijk aanschrijven!!!!Bedankt voor de tip hey...... :thanku: Het staat hier op het Duken.nl forum ook leuk als daar toch door de vraagsteller wordt aangegeven wat de oplossing is als er een probleemvraag wordt gesteld, in dit geval toch dat je over het hoofd had gezien dat het account bij je Usenet Provider was verlopen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.