Content-Beheer Eater Geplaatst Augustus 12 Bijdragen: 895 Waardering: 155 Prestatiepunten: 25319 Dagen gewonnen: 52 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 13 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Content-Beheer Delen Geplaatst Augustus 12 Allen, gezellig je hier te treffen. Hier kun je al je vragen over IPTV kwijt. Dus vragen over de software, hardware en andere problemen. Maar ook ervaringen over en met providers iptv. Eater 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 155 895 52
Content-Beheer Eater Geplaatst Augustus 19 Bijdragen: 895 Waardering: 155 Prestatiepunten: 25319 Dagen gewonnen: 52 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 13 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Auteur Content-Beheer Delen Geplaatst Augustus 19 Wie zijn ervaringen kan delen is ook welkom hier hoor om te typen. In de loop der tyd al menige ervaringen van mensen die iptv gebruiken gekregen. Daar door is het voor mij ook vaak mogelijk om IPTV servers te herkennen aan de url. En verkopers die vaak van naam veranderen herken ik ook hoe langer hoe meer en die gebruikers daar door zonder werkende lijn achter laten. Of te wel schroom niet. Eater 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 155 895 52
aurobar98 Geplaatst September 8 Bijdragen: 3 Waardering: 2 Prestatiepunten: 154 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/24 Status: Offline Actief: Oktober 29 Was actief op: Android Delen Geplaatst September 8 Ik ben wel geïnteresseerd in ervaringen van anderen. Ik heb zelf al een aantal providers geprobeerd met vrij wisselende ervaringen. Wat ik persoonlijk belangrijk vind aan een provider is dat de sport kanalen 50fps zijn, liefst in full hd of hoger. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 3
Content-Beheer Eater Geplaatst September 8 Bijdragen: 895 Waardering: 155 Prestatiepunten: 25319 Dagen gewonnen: 52 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 13 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Auteur Content-Beheer Delen Geplaatst September 8 Beste @aurobar98, Ik denk dat je geen provider hebt gevonden die alle sport op 50fps en 4K, 8k of 16K heeft. Ja ze vermelden het maar ja aan het einde regenboog staat ook een pot met goud. Vergeet ook niet dat het natuurlijk voor een appel en een ei word verhuurd door de iptv providers. Welke sport landen zijn voor jou erg belangrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 155 895 52
aurobar98 Geplaatst September 9 Bijdragen: 3 Waardering: 2 Prestatiepunten: 154 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/24 Status: Offline Actief: Oktober 29 Was actief op: Android Delen Geplaatst September 9 Belangrijkste is Ziggo en espn in 50fps. Mooiste zou zijn dat alle Nederlandse zenders in 50fps zijn. 8k en 16k is onzin natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 3
Content-Beheer Eater Geplaatst September 9 Bijdragen: 895 Waardering: 155 Prestatiepunten: 25319 Dagen gewonnen: 52 Lid sinds: 08/31/18 Status: Online Actief: 13 min geleden Leeftijd: 67 Was actief op: Windows Auteur Content-Beheer Delen Geplaatst September 9 46 minuten geleden zei aurobar98: Belangrijkste is Ziggo en espn in 50fps. Mooiste zou zijn dat alle Nederlandse zenders in 50fps zijn. 8k en 16k is onzin natuurlijk. Zie pm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 155 895 52
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.