Spring naar bijdragen

Even voorstellen


SliceofLife

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Macintosh

Goedemorgen allen,

NL man uit het prachtige jaar 1968, Internetter sinds 1993 (via de VU in het begin maar toch).  Geïnteresseerd in delen van boeken, mooie pdf's, muziek en een beetje films. Door Netflix is dat laatste wel een stuk minder geworden. Mijzelf leren programmeren op mijn 17e maar daar vervolgens niets mee gedaan :).

Wat wetenswaardigheden voor wie dat interessant vindt:

*Liefhebber van echte boeken, maarrrrr het is zo ongelooflijk makkelijk om een ereader te pakken. Of pdf's op laptop te lezen.

*Zelf een behoorlijke collectie epubs en pdf's in non fictie, persoonlijke ontwikkeling, beleggen (en traden) en nog veel meer. En dit wil ik natuurlijk delen.

*Super veel interesse in zinnige crypto (dus met een use case), help anderen hier ook mee om ook toegang tot deze kennis te krijgen

*Orange pilled

*Gek op muziek (geen top 40 achtige, geen Nederlands)

 

Geen idee wat ik verder nog moet schrijven...

 

Oh ja, nu op zoek hoe ik een mooie nieuwe manier ga vinden om recente NL epubs te downloaden. 

Warme groet!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
  • Content-Beheer

  • Bijdragen:  583
  • Waardering:   160
  • Prestatiepunten:  19.305
  • Dagen gewonnen:  58
  • Lid sinds:  12-12-23
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welkom op Duken.nl @SliceofLife en bedankt voor dit leuke overzicht met activiteiten en kennis. Het hoofddoel van Duken.nl is om zoveel mogelijk personen te voorzien van recente informatie op de verschillende forum onderdelen en indien nodig het helpen van leden met een probleem waar wat externe hulp en kennis voor nodig is. 

Net als voor zovelen onder de downloaders van content geld ook voor u het gemis van specifieke community's, maar er zijn nog steeds actieve Community's die van tijd tot tijd hun deuren openen voor nieuwe leden, waar vaak ook de laatste content wordt gepost. Het is dus raadzaam goed op te letten wanneer daar een mededeling over wordt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 160
  • 583
  • 58

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  55
  • Was actief op:  Macintosh

Dank je voor dit mooie welkom en heldere toelichting.  Zal dat zeker in de gaten houden.

 

En over helpen van anderen, dat zit in mijn DNA en doe ik mijn hele leven al. Dus als ik ergens kan helpen doe ik dat graag.

 

Warme groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  122
  • Waardering:   61
  • Prestatiepunten:  2.195
  • Dagen gewonnen:  15
  • Lid sinds:  29-10-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Welkom in deze geweldige communitie. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 61
  • 122
  • 15

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...