kimvandeguchte Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Hej, Denk ik koop ik een origineel spel, doet hij het wel... Niet dus, tenminste voor even dan... Als ik het spel opstart geeft hij dit aan: " Error, Internal error when accessing one of the application's libraries. Contact Customer Support. Error code: 8" Dan zit er ook een knopje "Information" bij, en als je daar op klikt krijg je een heel soort van rapport. Ik heb het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft geen effect... Weet iemand wat het probleem is, en heeft die er ook een oplossing voor..? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
mohammedb Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 wat zijn de specificaties van je pc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Pietje8501 Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 Kun je dat raport eens doorsturen ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Wesley Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 kijk eerst ff op www.srtest.com als je computer het aan kan moet je het rapport doorsturen zoals pietje al zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
kimvandeguchte Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 Ik heb de test gedaan op www.srtest.com en mijn compu kan het spel aan , Kheb het rapport ff opgedeeld, want tis nogal groot... [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
kimvandeguchte Geplaatst Oktober 20, 2006 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 20, 2006 En de rest... [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie