miejac Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/07/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Hallo, Ik heb NFSMW gedownload en op mijn pc staan, Mijn vraag is nu...... hoe ik deze op dvd kan branden, zodat deze zich automatisch laat instaleren. B.v.d. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
miejac Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/07/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Niemand : zal het iets anders formuleren. Ik heb Need for Speed MW gedownload en werkend op pc staan, Nu is mijn vraag:....hoe brand ik deze.....of wat heb ik er voor nodig zodat deze automatisch vraagt waar ik hem wil instaleren op mijn pc..... zoals ik bijv mijn NERO cd in de cd speler stop....en kan instaleren. zo wil ik het namelijk ook met mijn game kunnen B.v.d. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Pietje8501 Geplaatst Oktober 9, 2006 Bijdragen: 980 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/11/06 Status: Offline Actief: Maart 13, 2014 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 9, 2006 bedoel je dat ej een gedownde versie hebt, en je wil een autoexec functie toevoegen zodat het spel automtisch installeert vanaf dat je je dvd installeert? In dat geval, welke bestanden waren het dat je gedownd had? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 980
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie