Ricardinho Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Hey, Ik heb een stuk of 40 kleine filmpjes op mn pc staan en wil die op dvd hebben. Hoe kan ik die bestanden (windows media-, bsplayer-, quicktimebestanden) op een dvd krijgen zodat ik ze met me dvd-speler kan zien? Bvd, Rico Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
yihaa Geplaatst Oktober 4, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 4, 2006 Je moet eerst alles converteren naar hetzelfde formaat en dan in een filmprogramma op een tijdslijn zetten. kijk eens op(www.doom9.nl)voor info etc. Good luck yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Ricardinho Geplaatst Oktober 4, 2006 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 4, 2006 Nog een klein vraagje: Kan ik dan ook een menu hebben met de namen van die filmpjes en dat je daar dan op kunt klikken om ze te zien? Dus net als een dvd in de winkel.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
yihaa Geplaatst Oktober 4, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 4, 2006 In de meeste goede filmprogramma zet je de films uit op de tijdslijn om binnen de capaciteit van de schijf te blijven. Je kunt dan menus,headers etc invoegen. Goodnight jihaa Bij de echte programmas zit vaak een tutorial waarmee je al doende leert. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Ricardinho Geplaatst Oktober 5, 2006 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 5, 2006 Thanks, op die website zie ik echt tientallen programma's staan. Welke raad jij me aan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
yihaa Geplaatst Oktober 5, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 5, 2006 Kijk eerst eens voor een of meer programmas die jouw filmpjes naar dvd formaat(mpeg2)kunnen zetten. Dan ambitieus worden met adobe premiere elements ofzo. Je houdt toch van downloaden,niet? Maar om het allemaal door te krijgen zul je er veel tijd in moeten stoppen. Suc6 jihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
yihaa Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Nog een algemene tip om de programmas te zoeken? Kijk door de rubrieken van(http://www.download.com/). Je vindt hier van alles,ook freeware. Er staan per download ook vaak links naar de sites v.d makers v.d proggies. Doe dan je voordeel met die info> O0 Download van Download.com b.v,maar er zijn goedkopere sites! :duivel: Nou toodeloo yihaa. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Ricardinho Geplaatst Oktober 7, 2006 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 7, 2006 Hey, Bedankt voor alle info maar ik heb je hulp weer nodig Ik ben begonnen met het omzetten van die filmpjes naar MPEG2 en dat ging goed met TMPGEnc. Nu heb ik de helft van de filmpjes omgezet maar nu heb ik echter een probleem. De andere helft zijn filmpjes die ik van youtube heb. Die kan je op youtube echter niet downloaden maar via www.keepvid.com wel. Dan moet je de youtube-link er plakken, downloaden en dan .flv achter de naam zetten. Maar die filmpjes kan het programma TMPGEnc helaas niet omzetten. Weet jij misschien hoe ik dit oplos? Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
yihaa Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 Ricardinho ta bon? Zelf geen ervaring mee maar ff rond gekeke! Alsjeblieft; (http://bodifar.wordpress.com/2006/06/27/tutorial-convert-flv-to-avi-mpg-mov/) Maar het gaat goed geloof ik he? yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Ricardinho Geplaatst Oktober 12, 2006 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 12, 2006 Haha, je Portugees/Braziliaans kan nog bijgespijkerd worden O0 Het is gelukt met flv, nu ga ik de filmpjes die ik nog niet heb omgezet naar mpeg2 omzetten en dan zou ik graag willen weten wat ik vervolgens moet doen?? Obrigado! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
yihaa Geplaatst Oktober 12, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 12, 2006 Weer boven aan het topic beginnen te leze./lol/ ;D yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Ricardinho Geplaatst Oktober 12, 2006 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 12, 2006 Nog een probleempje Ik heb nu ongeveer 20 mpeg2 bestanden, 10 mpg-bestanden die ik ga omzetten naar mpeg2 maar ook 1 m4v-bestand en 9 Audio-/videobestanden van Windows Media-player die ik niet kan omzetten :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
yihaa Geplaatst Oktober 12, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 12, 2006 Zoals ik al zei kijk eens bij *doom9*zie link boven. Daar kun je alles vinden en leren. Ook voor audio bestanden en het omzetten daarvan. :-[ yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie