pdesmet Geplaatst Oktober 24 Bijdragen: 9 Waardering: 2 Prestatiepunten: 193 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/24 Status: Offline Actief: Oktober 26 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 24 Bedankt! Puur uit interesse, van waar de vraag om zonder VPN te registreren (wat ik ook zal doen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 9
Stockbox Geplaatst Oktober 24 Bijdragen: 25 Waardering: 37 Prestatiepunten: 623 Dagen gewonnen: 8 Lid sinds: 04/28/24 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 24 11 minuten geleden zei pdesmet: Bedankt! Puur uit interesse, van waar de vraag om zonder VPN te registreren (wat ik ook zal doen). Zie deze reactie: 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 37 25 8
MrMagic Geplaatst Oktober 25 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 136 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/29/22 Status: Offline Actief: Dinsdag om 19:19 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 25 Zojuist proberen te registeren, maar krijg het idee dat ik geweigerd ben. NB: Mijn internet provider is Odido via glasvezel, dat is dus geen mobiele provider voor het geval dat gedacht wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Snake_Eye_NL Geplaatst Oktober 25 Bijdragen: 2 Waardering: 2 Prestatiepunten: 75 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/24 Status: Offline Actief: Oktober 27 Was actief op: Android Delen Geplaatst Oktober 25 Ik heb mij aangemeld 🎉 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 2
johnny c Geplaatst Oktober 25 Bijdragen: 1 Waardering: 1 Prestatiepunten: 206 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/22 Status: Offline Actief: 13 uur geleden Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst Oktober 25 Dank je voor het toelaten .... ziet er geweldig uit 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1
Stockbox Geplaatst Oktober 25 Bijdragen: 25 Waardering: 37 Prestatiepunten: 623 Dagen gewonnen: 8 Lid sinds: 04/28/24 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 25 8 uur geleden zei MrMagic: Zojuist proberen te registeren, maar krijg het idee dat ik geweigerd ben. NB: Mijn internet provider is Odido via glasvezel, dat is dus geen mobiele provider voor het geval dat gedacht wordt. Is ondertussen gelukt 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 37 25 8
pdesmet Geplaatst Oktober 26 Bijdragen: 9 Waardering: 2 Prestatiepunten: 193 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/24 Status: Offline Actief: Oktober 26 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 26 hier ook proberen te registreren gisterenavond, maar ook geen bevestiging. Wel via starlink Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 9
Stockbox Geplaatst Oktober 26 Bijdragen: 25 Waardering: 37 Prestatiepunten: 623 Dagen gewonnen: 8 Lid sinds: 04/28/24 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 26 5 uur geleden zei pdesmet: hier ook proberen te registreren gisterenavond, maar ook geen bevestiging. Wel via starlink Als je account niet meer bestaat zal daar het probleem zitten, deze ik ongetwijfeld als VPN naar boven gekomen. Geef via PM even door via welke satelliet je connectie hebt zodat ik het bij een verse registratie kan verifiëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 37 25 8
Buitenbeentje Geplaatst Oktober 29 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 148 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/24 Status: Offline Actief: 14 uur geleden Was actief op: iPhone Delen Geplaatst Oktober 29 Hier ook proberen te registreren maar geeft steeds aan dat de ingevulde gegevens niet juist zijn. Jammer hoop dat het goed gaat komen 🍀🍀🍀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
heaven1 Geplaatst Oktober 29 Bijdragen: 11 Waardering: 3 Prestatiepunten: 357 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Oktober 29 Heb een invite nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 11
Administrators William Geplaatst Oktober 29 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Oktober 29 Hier vragen om invites heeft totaal geen zin @heaven1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Stockbox Geplaatst Oktober 29 Bijdragen: 25 Waardering: 37 Prestatiepunten: 623 Dagen gewonnen: 8 Lid sinds: 04/28/24 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 29 12 uur geleden zei Buitenbeentje: Hier ook proberen te registreren maar geeft steeds aan dat de ingevulde gegevens niet juist zijn. Jammer hoop dat het goed gaat komen 🍀🍀🍀 Mocht je tijdens inloggen de melding krijgen dat de gegevens onbekend zijn ben ik bang dat de registratie niet was goedgekeurd en het account daarbij verwijderd is. Helaas is de vrije registratie momenteel weer gesloten en zul je moeten wachten op een nieuwe kans. Let er de volgende keer dus goed op dat je aan de richtlijnen voldoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 37 25 8
Buitenbeentje Geplaatst Oktober 29 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 148 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/28/24 Status: Offline Actief: 14 uur geleden Was actief op: iPhone Delen Geplaatst Oktober 29 Dank je voor je antwoord 👍 Hoop dat de vrije registratie spoedig weer opengaat 🍀🍀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Stefan1974 Geplaatst 3 uur geleden Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 161 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/17/19 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst 3 uur geleden Wanneer kan ik weer registreren voor deze site? En staan er veel (nieuwe) epub's op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.