bambi1515 Geplaatst Maart 28 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 28 (bewerkt) Ik heb gemerkt dat sommige Anime/films niet kan worden afgespeeld met VLC. Ik krijg dan deze error te zien (zie afbeelding 1) Als ik vervolgens Anime/films afspeel met de software van windows ''films en tv'', krijg ik de melding dat ik codec nodig heb (zie afbeelding 2) Enig idee wat is de oplossing? Maart 28 bewerkt door bambi1515 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Singularity Geplaatst Maart 28 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5603 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Oktober 6 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 28 Hoihoi, ik las je berichtje. Wellicht lost dit je probleem op. Download deze player als je wilt en kijk dan even of het wel werkt. https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases Greetz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
Mafketel Geplaatst Maart 28 Bijdragen: 241 Waardering: 94 Prestatiepunten: 3712 Dagen gewonnen: 24 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Maart 28 Mss een andere versie van de anime/film te zoeken? Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is. Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 94 241 24
Administrators William Geplaatst Maart 29 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7935 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Maart 29 Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.