Spring naar bijdragen

kan niet uploaden met qbitorrent 4.6.3


Aanbevolen reactie

  • Administrators

  • Bijdragen:  1124
  • Waardering:   667
  • Prestatiepunten:  8403
  • Dagen gewonnen:  61
  • Lid sinds:  09/03/19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 10-3-2024 om 16:28 zei wimpie wee:

 

hallo  allemaal. hier nog even wat gegevens voor mijn probleem.

op mijn pc gebruik ik een vaste internet aansluiting via caiway. met een intel modem

op mijn laptop  heb ik internet via een tp link modem archer  c1200 welke ik gebruik om boeken en zo binnen te krijgen. ,ik kan inde router komen met een wachtwoord en heb daar een poort in het stukje portforwarding  open gezet die ik ook in qbittorent heb overgenomen. Wat voor gegevens hebt u nog meer nodig om mij te helpen.

Hallo @wimpie wee, als ik het goed begrijp heb je dus internet via een glasvezel aansluiting van Caiway met een modem van het merk Nokia XS-2426G-B. Op die modem ben je met je PC direct aangesloten met een kabel en je download op die PC met qBittorrent. Daarnaast heb je een Router van het merk TP-Link Archer C1200 die connect met je Nokia modem. Je hebt je laptop aangesloten met een draadloze verbinding naar je TP-Link Archer C1200 en je download dingen op je Laptop met uTorrent.

Je hebt nu zoals je zegt een poort geopend in je TP-Link Archer C1200 Router die overeenkomt met qBittorrent, terwijl je met dat programma niet download op je Laptop. Zover ik het kan beoordelen moet er een Poort geforward worden in je TP-Link Archer C1200 Router die overeenkomt met de uitgaande poort die uTorrent gebruikt en moet er een poort geforward worden in je Nokia XS-2426G-B Modem die overeenkomt met je uitgaande poort van qBittorrent.

Ik denk dat het op deze manier zou moeten lukken om je upload vrij te geven  in zowel qBittorrent en uTorrent, maar dat is voorzover mijn kennis van dit hele gebeuren . Ik heb nog wel een handleiding voor je van je Nokia XS-2426G-B modem, maar die is Engelstalig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 667
  • 1.1k
  • 61
  • Administrators

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  682
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  07/31/19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het handigste is om de TP-link router in DMZ te zetten op het Nokia modem. Dat heb ik ook gedaan en dan hoef je in vervolg alleen de TP-link te configuren. Je moet eerst nagaan wel IP adres je TP-Link van de Nokia heeft gekregen en dan kun je DMZ instellen.

image.png

image.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 29
  • 4

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  249
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  03/06/24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mensen allemaal hartstikke bedankt voor jullie adviezen en tips /ik kan nu naar behoren uploaden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1

  • Bijdragen:  37
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  1185
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  05/06/17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

7 uur geleden zei wimpie wee:

mensen allemaal hartstikke bedankt voor jullie adviezen en tips /ik kan nu naar behoren uploaden. 

Wat was nu de oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 37
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Girev

    Geplaatst

    No Man's Sky: Van Rampzalige Lancering naar Triomfantelijke Verlossing No Man's Sky heeft een opmerkelijke transformatie doorgemaakt die weinigen in de game-industrie ooit hebben meegemaakt. Wat begon als een teleurstellende lancering is in 2025 uitgegroeid tot een levendig en dynamisch universum. Deze reis biedt waardevolle inzichten in gameontwikkeling en de rol van de spelersgemeenschap. De Hype Voor de Lancering en de Reddit Lek Enkele dagen voor de langverwachte lancering van No Man's Sky, dook er een naam op: Damian. Deze persoon onthulde op Reddit belangrijke informatie die de verwachtingen van de spelers stevig onder druk zette. Het bleek dat de reis naar het centrum van de melkweg veel korter zou zijn dan oorspronkelijk voorspeld. Daarnaast ontbraken veel van de beloofde functies, waaronder cruciale gameplay-elementen als rivieren en een functionerende multiplayer. De snelle reactie van Hello Games, waarbij medeoprichter Shawn Murray de fans vroeg om niet alle verrassingen van het spel te verklappen, kwam te laat; de eerste klap was al uitgedeeld en de aanvankelijke euforie werd snel ingekleurd door scepsis. De Marketingmachine en Onvervulde Verwachtingen Sony's marketingcampagne voor No Man's Sky was grandioos, maar liet veel vragen onbeantwoord. Spelers werden overspoeld met aantrekkelijke trailers en gameplay-teasers, terwijl de daadwerkelijke inhoud vaag bleef. Deze ambiguïteit leidde tot wild om zich heen slaande speculaties, wat resulteerde in onrealistisch hoge verwachtingen. Het contrast tussen de beloofde features en het uiteindelijke product bleek onoverkomelijk. De Nasleep: Reacties van Fans en Online Toxiciteit Het was op 9 augustus 2016, de dag van de lancering, dat het publiek het druistige verschil opmerkte tussen de beloften van de ontwikkelaars en de realiteit van het spel. Ontbrekende functies leidden tot een golf van frustratie, boosheid en zelfs wanhoop binnen de community. De online terugslag escaleerde; sommige individuen gingen zover als het hacken van de Twitter-account van Hello Games, wat de intense emoties binnen de gamegemeenschap blootlegde. Doodbedreigingen en vijandige opmerkingen maakten al snel de ronde op sociale media. De Lancering Ramp en de Nasleep De teleurstelling was niet te negeren. Cruciale elementen zoals multiplayer-opties, diverse planetaire omgevingen en de basisfunctionaliteit van portals ontbraken in het spel. Spelers deelden gedetailleerde lijsten van deze tekortkomingen, compleet met verwijzingen die de gebroken beloften onderstreepten. De woede in de community was begrijpelijk, en naast slimme marketing was de risico van reputatieschade waardoor Hello Games aan de rand van de afgrond stond. De Reactie van de Gemeenschap: Woede, Teleurstelling en Hoop Na de kritische ontvangst was er een mengeling van woede en een sprankje hoop van de gemeenschap. Discussies op platforms zoals Reddit weerspiegelden onzekerheid, maar ook een verlangen naar verbetering en verandering. De drang naar updates en meer transparantie nam toe, en spelers hoopten op een betere toekomst voor No Man's Sky. De Lange Weg naar Verlossing: Updates na de Lancering De Foundation Update, gelanceerd eind november 2016, markeerde de start van een nieuw hoofdstuk voor No Man's Sky. Deze update introduceerde essentiële features zoals basisbouw, verbeterde terrein generatie en een verrijkte ruimtegameplay. Het was een keerpunt dat de basis legde voor toekomstige verbeteringen en een hernieuwde speelervaring. De Voortdurende Stroom van Gratis Updates Sinds de Foundation Update heeft No Man's Sky een stortvloed aan grote updates ontvangen, waaronder 1.20, 1.30 en de uitgebreide Beyond-update. Elke update bracht aanzienlijke verbeteringen, zonder de gebruikelijke lastige microtransacties of betaalde DLC's. Dit werd door spelers bijzonder gewaardeerd; ze voelden niet de noodzaak om extra geld te investeren voor updates. De Veranderende Sentimenten van de Gemeenschap In de loop der jaren is de perceptie van de community ten opzichte van No Man's Sky drastisch veranderd. Veel spelers erkennen nu de toewijding van Hello Games aan het spel, zoals blijkt uit de langdurige gesprekken op fora waarin de ontwikkelaars worden geprezen om hun inzet en inspanningen. No Man's Sky in 2025: Een Arbeid van Liefde Met de komst van de 5.50-update in januari 2025, werden spannende nieuwe functies geïntroduceerd die de spelervaring naar nieuwe hoogten tillen. Deze updates omvatten: herzien algoritmes voor wereldgeneratie, verbeterde graphics en verlichting, en nieuwe biomen zoals waterwerelden en gasreuzen. Deze veranderingen kregen een enorm positieve ontvangst en bleken cruciaal te zijn voor het revitaliseren van de gameplay. De Huidige Staat van het Spel: Sterkte en Zwaktes Hoewel No Man's Sky nu veel boeiender is dan bij de lancering, behoudt het nog steeds zijn kernidentiteit als een resource-gathering game. Echter, er zijn nog steeds enkele bestaande bugs en beperkingen die de speelervaring kunnen beïnvloeden. Daarnaast zijn enkele nieuwe functies alleen toegankelijk na het voltooien van het hoofdverhaal, wat mogelijk obstakels creëert voor nieuwkomers. Een Casestudy in Gameontwikkeling en Verlossing No Man's Sky is een toonaangevend voorbeeld voor andere games die als mislukt werden beschouwd, zoals Final Fantasy XIV en Cyberpunk 2077. Wat No Man's Sky echter uniek maakt, is de relatief kleine omvang van Hello Games, wat hun indrukwekkende prestaties des te opmerkelijker maakt. Conclusie: Een Erfenis Gesmeed in Controverse en Doorzettingsvermogen De reis van No Man's Sky biedt waardevolle lessen voor ontwikkelaars en spelers. Belangrijke inzichten zijn onder andere: De impact van hype voor de release kan onrealistisch hoge verwachtingen scheppen. Voortdurende ondersteuning na de lancering is cruciaal voor het heropbouwen van vertrouwen bij spelers. Luisteren naar de gemeenschap kan de betrokkenheid en loyaliteit van spelers verhogen. Het Ethische Dilemma Aanpakken: Belonen van Verlossing Er is een actieve discussie gaande over de vraag of ontwikkelaars moeten worden beloond voor het aanpakken van falende lanceringen. Ondanks de tumultueuze start heeft No Man's Sky zijn weg gevonden naar groei en verbetering. De huidige ervaring is fundamenteel anders dan wat het ooit was, en het erkennen van deze groei is noodzakelijk. In 2025 staat No Man's Sky als een bewijs van de kracht van volharding, de steun van de gemeenschap en de toewijding van ontwikkelaars om te verbeteren. Het blijft tegelijkertijd de kans om een spel te creëren dat weerklank vindt bij de spelers, wat het verhaal van No Man's Sky een inspirerend voorbeeld maakt in de wereld van gaming.
  • Recente prestatie

    • jetway heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...