Administrators William Geplaatst Maart 11 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Maart 11 Op 10-3-2024 om 16:28 zei wimpie wee: hallo allemaal. hier nog even wat gegevens voor mijn probleem. op mijn pc gebruik ik een vaste internet aansluiting via caiway. met een intel modem op mijn laptop heb ik internet via een tp link modem archer c1200 welke ik gebruik om boeken en zo binnen te krijgen. ,ik kan inde router komen met een wachtwoord en heb daar een poort in het stukje portforwarding open gezet die ik ook in qbittorent heb overgenomen. Wat voor gegevens hebt u nog meer nodig om mij te helpen. Hallo @wimpie wee, als ik het goed begrijp heb je dus internet via een glasvezel aansluiting van Caiway met een modem van het merk Nokia XS-2426G-B. Op die modem ben je met je PC direct aangesloten met een kabel en je download op die PC met qBittorrent. Daarnaast heb je een Router van het merk TP-Link Archer C1200 die connect met je Nokia modem. Je hebt je laptop aangesloten met een draadloze verbinding naar je TP-Link Archer C1200 en je download dingen op je Laptop met uTorrent. Je hebt nu zoals je zegt een poort geopend in je TP-Link Archer C1200 Router die overeenkomt met qBittorrent, terwijl je met dat programma niet download op je Laptop. Zover ik het kan beoordelen moet er een Poort geforward worden in je TP-Link Archer C1200 Router die overeenkomt met de uitgaande poort die uTorrent gebruikt en moet er een poort geforward worden in je Nokia XS-2426G-B Modem die overeenkomt met je uitgaande poort van qBittorrent. Ik denk dat het op deze manier zou moeten lukken om je upload vrij te geven in zowel qBittorrent en uTorrent, maar dat is voorzover mijn kennis van dit hele gebeuren . Ik heb nog wel een handleiding voor je van je Nokia XS-2426G-B modem, maar die is Engelstalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Administrators Ukkie1000 Geplaatst Maart 14 Bijdragen: 29 Waardering: 25 Prestatiepunten: 651 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 07/31/19 Status: Offline Actief: 16 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Maart 14 Het handigste is om de TP-link router in DMZ te zetten op het Nokia modem. Dat heb ik ook gedaan en dan hoef je in vervolg alleen de TP-link te configuren. Je moet eerst nagaan wel IP adres je TP-Link van de Nokia heeft gekregen en dan kun je DMZ instellen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 29 4
wimpie wee Geplaatst Maart 17 Bijdragen: 10 Waardering: 2 Prestatiepunten: 249 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/06/24 Status: Offline Actief: Maart 21 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Maart 17 mensen allemaal hartstikke bedankt voor jullie adviezen en tips /ik kan nu naar behoren uploaden. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 10 1
bikerbob Geplaatst Maart 17 Bijdragen: 26 Waardering: 10 Prestatiepunten: 938 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 05/06/17 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 17 7 uur geleden zei wimpie wee: mensen allemaal hartstikke bedankt voor jullie adviezen en tips /ik kan nu naar behoren uploaden. Wat was nu de oplossing? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 26 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.