Administrators Dit is een populair bericht. William Geplaatst Februari 12 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 12 Hoi allemaal! 😀👋 Laten we samen iets superleuks doen! Heb jij ook coole plaatjes gemaakt met DALL·E of Midjourney? 🖼️✨ Plaats ze hier! En als je een speciaal zinnetje gebruikt hebt om dat plaatje te maken, zet dat er dan bij. Zo kunnen anderen het ook proberen! Het is echt gaaf om te zien wat jij kunt maken. Of het nu iets grappigs, iets heel moois of iets heel anders is, laat het ons zien! 🌈🎨 Dus, wat heb jij gemaakt? Deel het hier en laten we samen blij zijn met alle mooie dingen die we maken! Veel plezier! 😄 Dit was mijn prompt (dall-e) "Maak een afbeelding van een kleine tijger op een vingertop met een zachte-focus natuurlijke achtergrond en natuurlijke belichting, ultra-fijne details, digitale weergave, hoge definitie, hoge kwaliteit, 16k resolutie." 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Administrators William Geplaatst Februari 12 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Februari 12 Dit is voor mij ook nog redelijk onbekend gebied, maar ontzettend leuk om te ontdekken wat voor fantastische afbeeldingen je met een beetje fantasie kan creëren. Hieronder mijn creatie met mijn favoriete hond. Dit was mijn prompt (dall-e) Maak een afbeelding van een flinke Franse Bulldog reu van ongeveer 20 kilo met een donkerbruin zwart gevlekte kleur en een witte vlek op de borstkas die tegen de stormwind in op een strand aan het rennen is achter een heel klein vliegend groen draakje, digitale weergave, hoge definitie, hoge kwaliteit. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Administrators William Geplaatst Februari 13 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Februari 13 Nu dan even een ander tijgertje 😉 Promt (Dall-e) "A girl in a yellow top stands in the rain with her hands behind her head, on a street bathed in neon light." 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Diederik Geplaatst Februari 14 Bijdragen: 136 Waardering: 100 Prestatiepunten: 2608 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: Oktober 23 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 14 Tis maar wat je kunst noemt en als dit alles is wat jullie hiermee kunnen hebben jullie nog een hoop te leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 100 136 3
Administrators William Geplaatst Februari 14 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Februari 14 Het is niet wat wij er mee kunnen 😉 het is wat er allemaal mogelijk is, en nee je kan het niet mooi vinden, dat is wat anders. Maar dan zeggen dat wij nog veel hebben te leren, is dan een wat vreemde afslag. 😛 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Administrators William Geplaatst Februari 14 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Februari 14 1 uur geleden zei Diederik: Tis maar wat je kunst noemt en als dit alles is wat jullie hiermee kunnen hebben jullie nog een hoop te leren. Misschien kan je iets laten zien wat je zelf kan beste @Diederik, want daar gaat het om in deze topic. De ontwikkeling en het gebruik van AI en ChatGPT staat nog in de kinderschoenen voor de meeste mensen en je zou dit ook moeten zien als een uitdaging om iets nieuws uit te proberen en te laten zien, maar dan toch zonder direct bekritiseerd te worden door een medelid. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Dit is een populair bericht. Mafketel Geplaatst Februari 14 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Android Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 14 1 uur geleden zei Diederik: Tis maar wat je kunst noemt en als dit alles is wat jullie hiermee kunnen hebben jullie nog een hoop te leren. Ik begrijp deze reactie wel... Heb deze discussie met mijn zoon ook altijd... Hij werkt bij een animatie studio en krijg hem altijd op de kast als ik het tekenfilms noem... 🤣 🤣 Dit voelt niet als het echte werk al is het wel knap dat je met een aantal woorden en/of zinnen dit kan laten creëren en al ben ik geen fan van AI vind ik dit wel gaaf mede omdat het op een onschuldige manier gebruikt wordt. Heb het geprobeerd op de m'n smart en dit is het eerste resultaat (onderste) en 2de poging (bovenste). Blijkbaar moet je via de mobiele app zogenoemde feathers kopen... 1 1 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Administrators Dit is een populair bericht. William Geplaatst Februari 14 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 14 Omdat mijn ervaring toch nog in de kinderschoenen staat, hierbij een afbeelding van mijn Valentijn. Promt (Dall-e) Amsterdamse grachten, afbeelding bij nacht met lantaarn lichteffect, in een hartvorm, in de handpalm van een uitgestrekte hand, hoge definitie, hoge kwaliteit. 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Dit is een populair bericht. Mafketel Geplaatst Februari 14 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Android Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 14 Deze zijn gemaakt met gencraft op mobieltje... Niet geheel volgens de promt maar toch nog wel ok. 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Moderators Dit is een populair bericht. Kowalski Geplaatst Februari 15 Bijdragen: 22 Waardering: 13 Prestatiepunten: 613 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/12/23 Status: Offline Actief: Vrijdag om 12:11 Was actief op: Windows Moderators Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Februari 15 Was ook wat aan het frobelen met Dalle en kwam ineens op een ideetje.. Prompt: maak een schilderij in de stijl van Rembrandt met als thema een ezel 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 13 22 1
grandma Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 292 Waardering: 594 Prestatiepunten: 5390 Dagen gewonnen: 19 Lid sinds: 07/27/22 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Leeftijd: 123 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 24 Ga ik mij ook eens in verdiepen. Heb wel een AI gebruikt voor het sinterklaas gedicht van afgelopen jaar maar dat leek of die zowel dronken als stoned was op het moment van z'n AI gebruiken. M'n dochter vond het gedicht wel geweldig..... Bovenstaand ziet er iig geweldig uit. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 594 292 19
1418 Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 4 Waardering: 4 Prestatiepunten: 99 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/24 Status: Offline Actief: Augustus 11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 24 AI gebruik ik niet ik maak foto s met nikon d7500 die vind ik beter dan met AI gemaakt te foto s dat vind ik 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 4
Mafketel Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Februari 24 32 minuten geleden zei 1418: AI gebruik ik niet ik maak foto s met nikon d7500 die vind ik beter dan met AI gemaakt te foto s dat vind ik Daar ben ik het mee eens. Maar voor de zogenaamde "animated" afbeeldingen is AI best handig...... Zeker voor iemand als ik die totaal niet kan tekenen.... Kom niet verder dan een stickfigure... 🤣 🤣 🤣 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Administrators William Geplaatst Februari 24 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Februari 24 @1418 Dat is inderdaad een hele mooie foto, ik met ai kom nog niet verder dan dit 😉 En @grandma zou het zeker eens proberen, ben benieuwd naar het resultaat. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Administrators William Geplaatst Maart 3 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Maart 3 De natuur blijft uiteraard een zeer geliefd onderwerp en een goed geschoten originele foto blijft kunst van de bovenste plank, maar een beetje knutselen is ook een leuke bezigheid. Prompt: Groepje Roodborstjes in een bos die elkaar liefdevol toezingen met een microfoon, in de vorm van een hart, hoge definitie, hoge kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
1418 Geplaatst Maart 4 Bijdragen: 4 Waardering: 4 Prestatiepunten: 99 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/12/24 Status: Offline Actief: Augustus 11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 4 (bewerkt) ik zit op zo 10.000 A 15.000 Foto s per jaar Drifter dat heb je mooi gemaakt Maart 4 bewerkt door 1418 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 4
Administrators William Geplaatst Maart 7 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Maart 7 Prompt (Dall-e) Lage hoek; Een wervelende kolom van zand en stof stijgt op uit de woestijn. Het draait en danst, en vormt een menselijk gezicht.; etherische cinematografische, juxtapositie van licht en schaduw, dramatisch contrast. Prompt (Dall-e) Creëer een afbeelding in hoge definitie van een regenachtig landschap waar 2 kittens onder een paraplu doorweekt zijn. Een houdt de paraplu vast. Regenachtige achtergrond. Ze zijn beide blij, lachend en giechelend. Fotorealistisch, ultra levendig, hoge resolutie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Administrators William Geplaatst April 6 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst April 6 Prompt (Dall-e) Maak een afbeelding in de schilderstijl van Van Gogh, van een glazenwasser uit de jaren rond 1930 met een handkar waar een aantal ladders op liggen in het beeld van het oude grachtencentrum van Amsterdam. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
heaven1 Geplaatst Vrijdag om 08:02 Bijdragen: 11 Waardering: 3 Prestatiepunten: 357 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/24 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst Vrijdag om 08:02 met welk programma maken jullie dit 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 11
Administrators William Geplaatst Vrijdag om 10:58 Bijdragen: 1107 Waardering: 625 Prestatiepunten: 7873 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 4 uur geleden Was actief op: Windows Auteur Administrators Delen Geplaatst Vrijdag om 10:58 2 uur geleden zei heaven1: met welk programma maken jullie dit DALL·E of Midjourney : Dat kan online, b.v. Open ai of op discord Midjourney, Maar er zijn ook andere sites die dat goedkoper aanbieden. het is een betaalde dienst, maar als je naar stable diffusion op Git gaat kan dat ook gratis met 1001 modellen, maar dit moet je dan wel op je eigen pc cq server draaien, deze dan te bedienen middels een web ui, zie Hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 625 1.1k 57
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.