astrid30 Geplaatst Oktober 1, 2006 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 1, 2006 hallo allemaal ik ben astrid ben nieuw hier mochten jullie mer willen weten laat maar weten en wie weet krijg je antwood is voor mij allemaal niuw dat downloaden dus kan zijn dat ik wat vraagjes heb hopelijkhelpen jullie mij dan groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Gast Dusszz Geplaatst Oktober 1, 2006 Delen Geplaatst Oktober 1, 2006 Welkom Astrid. Kom maar op met die vragen, we beantwoorden ze graag Greetz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst Oktober 1, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 1, 2006 Hé Astrid! welkom op duken.nl! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Eagles Geplaatst Oktober 2, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 2, 2006 welkom astrid, misschien kun je in het vrouwenclubje van YVON O0 :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: yvon is een van onze meest actieve vrouwen op de site O0 en ze kan wel wat ondersteuning gebreuken tegen al die jonge honden hier! :duivel: :jerry: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
leonpwner Geplaatst Oktober 13, 2006 Bijdragen: 354 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/06 Status: Offline Actief: Februari 28, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 13, 2006 Welkooomm Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 354
yvon Geplaatst Oktober 13, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Oktober 13, 2006 welkom astrid, misschien kun je in het vrouwenclubje van YVON O0 :welkom: :welkom: :welkom: :welkom: yvon is een van onze meest actieve vrouwen op de site O0 en ze kan wel wat ondersteuning gebreuken tegen al die jonge honden hier! :duivel: :jerry: WAT JE JUIST ZEGT DIE JONGEN HONDEN HIER HAHAHAHAHA. Astrid je bent nieuw maar ik voel al dat we goed maatje's gaan worden zodat we de honden gaan temmen. Jij ik en de rest van de meiden hahahaha O0 O0 O0 groetje's oma yvon > > Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie