houtworm972 Geplaatst Januari 4 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 125 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/23 Status: Offline Actief: Januari 9 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 4 Kan ik deze film aanvragen op spotnet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Administrators William Geplaatst Januari 4 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7917 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Januari 4 Voorzover bij ons bekend is mogen er op Spotnet geen verzoekjes geplaatst worden en als deze Belgisch, Nederlands, Poolse Film-productie nog niet in het illegale (usenet) circuit verschenen is heeft een verzoekje daartoe ook helemaal geen nut. Naar alle waarschijnlijkheid is het dan tot op dit moment nog niemand gelukt daar een kopie van te maken. Uiteraard kunnen wij u adviseren om deze film te gaan bekijken in een bioscoop of online via een streamingdienst. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
houtworm972 Geplaatst Januari 4 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 125 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/23 Status: Offline Actief: Januari 9 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst Januari 4 Bedankt voor deze info Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Administrators William Geplaatst Januari 4 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7917 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Januari 4 1 uur geleden zei movies1: over welke film gaat het als ik vragen mag Vragen staat helemaal vrij @movies1en de omschrijving is te lezen onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
Gast Borsthaar Geplaatst Januari 5 Delen Geplaatst Januari 5 Staat al sinds 9 november 2023 met vlaams audio op een torrentsite die ik hier denk ik niet mag benoemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Administrators William Geplaatst Januari 5 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7917 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Januari 5 16 minuten geleden zei movies1: Mischien kan je het torrent bestand naar hel doorsturen Zo dat hij die kan downoaden Helaas moet ik hier even ingrijpen, want dit is namelijk niet toegestaan op Duken.nl @movies1. Het delen van bestanden naar ilegale content is niet toegestaan op Duken.nl en bovendien was de oorspronkelijke vraag of er een verzoekje gedaan kon worden op Spotnet (NZB/Usenet dus) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
Gast Borsthaar Geplaatst Januari 5 Delen Geplaatst Januari 5 duken is er niet beter op geworden. onvriendelijk en onpersoonlijk, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Administrators William Geplaatst Januari 5 Bijdragen: 1109 Waardering: 628 Prestatiepunten: 7917 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst Januari 5 Ik zal snel een topic maken, ik ben benieuwd hoe jullie het graag zouden willen zien, maar het moet uiteraard binnen de kaders van de wet blijven. We zullen proberen het zo in te richten dat iedereen zijn punt kan maken, maar modereren blijft lastig. hoop dat daar ook begrip voor is. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 628 1.1k 57
smurf038 Geplaatst Januari 9 Bijdragen: 23 Waardering: 7 Prestatiepunten: 780 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 04/07/18 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 9 Op 5-1-2024 om 19:23 zei Borsthaar: duken is er niet beter op geworden. onvriendelijk en onpersoonlijk, Ik lees nergens dat jij het beter laat zien🥵 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 23 2
Gast Borsthaar Geplaatst Januari 9 Delen Geplaatst Januari 9 5 uur geleden zei smurf038: Ik lees nergens dat jij het beter laat zien🥵 Ik heb ook gevraagd of mijn account hier verwijderd kan worden, maar doen ze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.