RoyV Geplaatst December 26, 2023 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 116 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/23 Status: Offline Actief: Februari 15 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 26, 2023 Ik wil bij jullie informeren of er downloadsite(s) of forum(s) zijn, Waar ik wekelijks de complete lijsten van de Nederlandse Top en Tipparade top 30 vanaf kan halen (downloaden) Graag via een makkelijke manier vanaf te kunnen downloaden, Zou graag suggesties of site's willen ontvangen .Wie zou mij kunnen helpen., Alvast hartelijk bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Mafketel Geplaatst December 26, 2023 Bijdragen: 241 Waardering: 94 Prestatiepunten: 3712 Dagen gewonnen: 24 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 18 min geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst December 26, 2023 Die zullen er gerust zijn maar omdat BREIN het Nederlandse torrent landschap flink heeft onder geschoffeld zal het moeilijk te vinden zijn. Mogelijk dat je je geluk kan beproeven op torrentheaven dot org. Als het lukt om daar een account aan te maken. Anders zal je moeten zoeken in nzb databanken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 94 241 24
Administrators William Geplaatst December 27, 2023 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7935 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst December 27, 2023 Hallo beste @RoyV, antwoord geven op vragen van leden wordt aanzienlijk makkelijker als er wat meer informatie wordt verstrekt zoals op welke manier zou je dat willen downloaden. Doe je dat normaal met Torrents of met NZB van het Usenet? Jouw vraag maakt wel duidelijk dat je zoekt naar Nederlands materiaal, dus jouw mogelijkheden worden dan ook al beperkt tot Nederlandse Torrent of NZB community's en die kan je ook vinden op ons linkjesforum. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
RoyV Geplaatst December 28, 2023 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 116 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/23 Status: Offline Actief: Februari 15 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst December 28, 2023 via Torrents wil ik ze graag binnen halen . Heb het geprobeerd via Torrentheaven alleen daar willen ze bij mij niet downloaden en gedownload krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Administrators William Geplaatst December 28, 2023 Bijdragen: 1110 Waardering: 629 Prestatiepunten: 7935 Dagen gewonnen: 57 Lid sinds: 09/03/19 Status: Offline Actief: 1 uur geleden Was actief op: Windows Administrators Delen Geplaatst December 28, 2023 44 minuten geleden zei RoyV: via Torrents wil ik ze graag binnen halen . Heb het geprobeerd via Torrentheaven alleen daar willen ze bij mij niet downloaden en gedownload krijgen Welk programma gebruik je om de torrents mee te downloaden, want zoals jij nu uitlegd krijg ik het idee dat er dan iets niet klopt in de instellingen van je programma als na het laden van een torrent bestand de download niet gaat lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 629 1.1k 57
Mafketel Geplaatst December 28, 2023 Bijdragen: 241 Waardering: 94 Prestatiepunten: 3712 Dagen gewonnen: 24 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 18 min geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst December 28, 2023 En vaak hebben ze ook wel een tutorial van hoe en wat. Met name met het downloaden en delen. Op deze trackers houden ze je ratio bij. Ook wel de hoeveelheid die je deelt na het downloaden. Zo proberen ze hit en runs te voorkomen. Maar elke goede piraat weet dat sharing is caring. Vaak geven ze ook aan welke download client (programma) hun voorkeur naar uit gaat (vaak Utorrent) en welke settings ze adviseren. Maar in principe zou elk programma met de basis instellingen voldoende moeten zijn en het downloaden. Het enige dat ik kan bedenken is dat de downloads dood zijn(geen seeders). Maar dat zie je ook in je programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 94 241 24
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.