ietje Geplaatst December 25, 2023 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 143 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/25/23 Status: Offline Actief: December 25, 2023 Was actief op: Android Delen Geplaatst December 25, 2023 Ik ben nieuw hier eerder zocht ik m8jn ebooks op ebookparadise maar deze werkt niet meer helaas. Ik ben op xoek naar een andere site waar ik nederlands tslige ebooks kan vinden. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Gast SwitchFreak Geplaatst December 25, 2023 Delen Geplaatst December 25, 2023 Welkom @ietje, Helaas is de nederlandse ebook community niet zo sterk meer deze dagen. Zie je andere post voor eventueel oplossingen daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Mafketel Geplaatst December 25, 2023 Bijdragen: 205 Waardering: 92 Prestatiepunten: 3299 Dagen gewonnen: 23 Lid sinds: 10/29/22 Status: Offline Actief: 3 uur geleden Was actief op: Android Delen Geplaatst December 25, 2023 Welkom ietje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 92 205 23
Billy the Kid Geplaatst Augustus 31 Bijdragen: 70 Waardering: 10 Prestatiepunten: 890 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/13/24 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 31 Ook namens Billy the Kid Welkom hier , en heel veel plezier gewenst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 70 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.