Minou Geplaatst Oktober 10, 2022 Bijdragen: 4 Waardering: 2 Prestatiepunten: 279 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/22 Status: Offline Actief: Oktober 27, 2023 Delen Geplaatst Oktober 10, 2022 (bewerkt) ik ben op zoek naar hulp bij nzbserver , hoe het werkt, ik ben een leek omdat Filmpaleis niet meer bereikbaar is alvast bedankt Oktober 10, 2022 bewerkt door Minou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 4
marcello74 Geplaatst Oktober 10, 2022 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 132 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/21 Status: Offline Actief: Februari 12, 2024 Leeftijd: 50 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 10, 2022 nzbserver is geen torrent site? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Minou Geplaatst Oktober 10, 2022 Bijdragen: 4 Waardering: 2 Prestatiepunten: 279 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/22 Status: Offline Actief: Oktober 27, 2023 Auteur Delen Geplaatst Oktober 10, 2022 ja idd maar ik vind er geen meer met nl ondertiteling 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 4
Gast Geplaatst Oktober 10, 2022 Delen Geplaatst Oktober 10, 2022 1 uur geleden zei Minou: ik ben op zoek naar hulp bij nzbserver , hoe het werkt, ik ben een leek omdat Filmpaleis niet meer bereikbaar is alvast bedankt Hoe Usenet werkt kan je lezen op het forum bij de handleiding Nieuwsgroepen uitleg en introductie. Als je besluit van Torrent downloads over te stappen naar Usenet, moet je wel rekening houden met de kosten die je gaat krijgen voor een abonnement bij een Usenet Server Provider. Ik raad verder aan om dan SABnzbd te gaan gebruiken om de bestanden mee te downloaden, waarvan je de handleiding kan vinden onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.