neutron59 Geplaatst Oktober 8, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 148 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/22 Status: Offline Actief: Oktober 16, 2022 Delen Geplaatst Oktober 8, 2022 Hi, ik heb een paar oude NZB bestanden die ik zou willen laden maar zowel Sabnzb als Newsleecher geven foutmeldingen. Bestand is bijgevoegd. Bij newsleecher is de melding : error: skipping part of/or whole import of the NZB fiile. Reason: I tseems like the NZB file contains errors. Iemand een oplossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
niemanx Geplaatst Oktober 8, 2022 Bijdragen: 44 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1262 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/08/22 Status: Offline Actief: September 6 Leeftijd: 40 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Oktober 8, 2022 als ik het nzb stand hier in alt binz zet size is 5.965.401 kb age = 4383.8 dagen totuseizoen 1 disk 1 is dus 146 maand oud == is dus ruim 12 jaar oud bestand is je retentie wel zo goed dat je bestand van 12 jaar oud kan downloaden ? denk dat het gewoon te oud is , sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 44 1
Gast Geplaatst Oktober 8, 2022 Delen Geplaatst Oktober 8, 2022 (bewerkt) Met SABnzbd is alles gewoon compleet binnen te halen op een Eweka account. (TOTU Seizoen 1) Ik vermoed dat hier dan sprake is van een andere Provider die een aanzienlijk kortere retentie heeft zoals @niemanx dat al aangeeft. Je bent een nieuw lid dus ik neem maar even aan dat je in alle onschuld het NZB bestand hebt bijgevoegd, maar dat is absoluut niet toegestaan op Duken.nl Oktober 8, 2022 bewerkt door Skeletor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oplossing neutron59 Geplaatst Oktober 9, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 148 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/08/22 Status: Offline Actief: Oktober 16, 2022 Auteur Oplossing Delen Geplaatst Oktober 9, 2022 Oeps sorry, heb ik idd in alle onschuld gedaan. Gooi post maar weg.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.