splinter Geplaatst September 30, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/03/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 30, 2006 Hallo Heb net prem manager gedownload heb één rar bestandje geopend en daar kom en twee bestandjes image bestand en een bin bestand moet ik dit nog omzetten in een iso want als ik de bin bestand wil branden in alcohol dan krijg moet ik opeen data track invullen,blok grootte,image header grootte en dan nog een paar. kan iemand mij hiermee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
robbie Geplaatst September 30, 2006 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 30, 2006 waar heb je die gedownload??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
yihaa Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Kijk eens op(http://www.imgburn.com/) yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
yvon Geplaatst Oktober 6, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Oktober 6, 2006 Hoi.. Zat er geen ceu file bij als ik vragen mag.? Want volgens mij als je een bin hebt moet je ook een cue file hebben en die dan samen omzetten en dan branden.. En die image wat zit daar in dan???? yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie