Dit is een populair bericht. Nothingtodisplay Geplaatst September 16, 2022 Bijdragen: 5 Waardering: 32 Prestatiepunten: 236 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/14/22 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2022 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst September 16, 2022 Beste Duken leden, Wij zijn een gezellig forum gestart genaamd harddarkenss.xyz Een compleet nieuwe crew. Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan. Wij maken geen gebruik van Email. Bewaar je inloggegevens goed! Controle van accounts is handmatig, log dus na registratie uit en probeer vervolgens of je account werkt, of dat je geweigerd bent door het toepassen van bovenstaande NIET toegestane registraties. IP gegevens worden verwijderd na goedkeuring. Klagen, schelden en flamen heeft geen zin aangezien we hier toch niet lezen en geen gebruik van email maken. Het kan voorkomen dat soms de registratie gesloten is ivm drukte! 15 1 9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 32 5
warlord Geplaatst September 16, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 203 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/06/22 Status: Offline Actief: Februari 18, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst September 16, 2022 bedankt voor jullie inzet...we gaan er van genieten...💓 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
nio Geplaatst September 16, 2022 Bijdragen: 9 Waardering: 1 Prestatiepunten: 513 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/18 Status: Offline Actief: Oktober 30, 2022 Delen Geplaatst September 16, 2022 Zou top zijn als dit iets word! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 9
Fluitketel Geplaatst September 16, 2022 Bijdragen: 15 Waardering: 17 Prestatiepunten: 746 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/22 Status: Offline Actief: Donderdag om 15:28 Was actief op: iPhone Delen Geplaatst September 16, 2022 Eindelijk licht in de darkness. Ziet er verzorgd uit met veel aanbod. Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 17 15
Singularity Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5603 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Oktober 6 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 (bewerkt) Superbedankt voor de info!!! Ik ga gelijk registreren. Ik wens jullie enorm veel succes en hoop dat jullie lang mogen bllijven bestaan!!! September 17, 2022 bewerkt door Singularity Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
audia1 Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 12 Waardering: 5 Prestatiepunten: 473 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/22 Status: Offline Actief: November 10 Leeftijd: 60 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 ik krijg bericht deze site gevaarlijk is vreemd harddarkenss 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 12
jejjejeedjgfdddgg Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Delen Geplaatst September 17, 2022 welke browser gebruik ge crome Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Softrunner Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 167 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/01/22 Status: Offline Actief: September 8 Was actief op: Macintosh Delen Geplaatst September 17, 2022 Goedemorgen, Chrome werkt prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Singularity Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5603 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Oktober 6 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 Hier ook in Chrome geen problemen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
jejjejeedjgfdddgg Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Delen Geplaatst September 17, 2022 ik werk met edge en ook geen probleem maar soms geeft crome aan dat bepaalde site onveilig is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Diederik Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 137 Waardering: 100 Prestatiepunten: 2621 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: December 14 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 Ik zit op firefox en zie geen rare dingen maar wat ik wel zie in de voorwaarden is dat het forum behoorlijk politiek correct is waar ik sowieso niet op zit te wachten. Niet dat ik hele rare gedachtes heb maar iemand corrigeren omdat jij vind dat wat iemand anders zegt niet mag en daarom maar gaat bannen is sowieso kinderachtig. Wat mij verbaasd is dat er zoveel nog graag lid willen worden terwijl sommige forums nu al één van de grootste posters van private releases aan boord heeft. Ik noem geen namen maar mensen weten wel waar ik het over heb als ze op dezelfde forum zitten als mij. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 100 137 3
Madmax Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 62 Waardering: 47 Prestatiepunten: 764 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: September 16 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 1 uur geleden zei Diederik: Wat mij verbaasd is dat er zoveel nog graag lid willen worden terwijl sommige forums nu al één van de grootste posters van private releases aan boord heeft. Ik noem geen namen maar mensen weten wel waar ik het over heb als ze op dezelfde forum zitten als mij. Als je de x265 poster bedoeld op Samurai is dat niet dezelfde persoon als van PR hoor? Verder zou ik geen linken kunnen leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 47 62
Diederik Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 137 Waardering: 100 Prestatiepunten: 2621 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: December 14 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 9 minuten geleden zei Madmax: Als je de x265 poster bedoeld op Samurai is dat niet dezelfde persoon als van PR hoor? Verder zou ik geen linken kunnen leggen. Nee die bedoel ik niet 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 100 137 3
Singularity Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5603 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Oktober 6 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 Ik weet welke je bedoeld, is mijn favo poster al jaren!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
Gast Geplaatst September 17, 2022 Delen Geplaatst September 17, 2022 1 uur geleden zei Diederik: Wat mij verbaasd is dat er zoveel nog graag lid willen worden terwijl sommige forums nu al één van de grootste posters van private releases aan boord heeft. Ik noem geen namen maar mensen weten wel waar ik het over heb als ze op dezelfde forum zitten als mij. Beste @Diederik, Er is al maanden sprake van panieksituaties in de Nederlandse Usenet wereld en ontzettend veel NZB downloaders hebben sinds ruim een half jaar enkel nog de keuze uit 1 vrij toegankelijk forum (Spotnet/Spotweb/nzbserver.com) of het invite forum Samurai Place. Dat jij dan niet begrijpt waarom er direct een stormloop gaande is op een nieuwe community met een goed totaal aanbod op een vrije registratie is iets wat mij dan verbaasd, want als je telkens maar weer blijft hangen op 1 Forum zoals dat gebeurt is met de leden van Private Releases heb je binnen afzienbare tijd weer een nieuwe panieksituatie als er weer 1 Forum verdwijnt. Mijn advies aan iedereen is dus om zo snel mogelijk te registreren om te voorkomen dat je weer onder een drooglegging terecht gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Singularity Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5603 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Oktober 6 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 26 minuten geleden zei Skeletor: Beste @Diederik, Er is al maanden sprake van panieksituaties in de Nederlandse Usenet wereld en ontzettend veel NZB downloaders hebben sinds ruim een half jaar enkel nog de keuze uit 1 vrij toegankelijk forum (Spotnet/Spotweb/nzbserver.com) of het invite forum Samurai Place. Dat jij dan niet begrijpt waarom er direct een stormloop gaande is op een nieuwe community met een goed totaal aanbod op een vrije registratie is iets wat mij dan verbaasd, want als je telkens maar weer blijft hangen op 1 Forum zoals dat gebeurt is met de leden van Private Releases heb je binnen afzienbare tijd weer een nieuwe panieksituatie als er weer 1 Forum verdwijnt. Mijn advies aan iedereen is dus om zo snel mogelijk te registreren om te voorkomen dat je weer onder een drooglegging terecht gaat komen. Ik vind dat ware woorden Skeletor!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
Migeye Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 7 Waardering: 2 Prestatiepunten: 196 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/22 Status: Offline Actief: Maart 27, 2023 Delen Geplaatst September 17, 2022 Thnx, geregistreerd, succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 7
Knapzak Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 26 Waardering: 22 Prestatiepunten: 484 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/21 Status: Offline Actief: Oktober 11, 2022 Delen Geplaatst September 17, 2022 21 uur geleden zei Nothingtodisplay: Beste Duken leden, Wij zijn een gezellig forum gestart genaamd harddarkenss.xyz Een compleet nieuwe crew. Registreren met VPN, Mobiel, Proxy of via Data Centrum e.d is NIET toegestaan. Wij maken geen gebruik van Email. Bewaar je inloggegevens goed! Controle van accounts is handmatig, log dus na registratie uit en probeer vervolgens of je account werkt, of dat je geweigerd bent door het toepassen van bovenstaande NIET toegestane registraties. IP gegevens worden verwijderd na goedkeuring. Klagen, schelden en flamen heeft geen zin aangezien we hier toch niet lezen en geen gebruik van email maken. Het kan voorkomen dat soms de registratie gesloten is ivm drukte! Ip wissen na registratie is natuurlijk onzin, dan kunnen mensen zonder vpn daarna niet meer op de site komen🤭en wissen? dan heeft reggen zonder vpn ook weinig zin. zo kan je daarna meerdere accounts aanmaken. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 22 26
Skwoty Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 1 Prestatiepunten: 105 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/17/22 Status: Offline Actief: Juli 9 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Diederik: Wat mij verbaasd is dat er zoveel nog graag lid willen worden terwijl sommige forums nu al één van de grootste posters van private releases aan boord heeft. Ik noem geen namen maar mensen weten wel waar ik het over heb als ze op dezelfde forum zitten als mij. @Diederik Wat met mensen die niet op die formus zitten omdat ze nu invite only zijn en er nergens invites zijn te vinden? September 17, 2022 bewerkt door Skwoty 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1
Stempel Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 9 Waardering: 8 Prestatiepunten: 292 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/22 Status: Offline Actief: November 6 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 17, 2022 20 minuten geleden zei knapzak: Ip wissen na registratie is natuurlijk onzin, dan kunnen mensen zonder vpn daarna niet meer op de site komen🤭en wissen? dan heeft reggen zonder vpn ook weinig zin. zo kan je daarna meerdere accounts aanmaken. Wat een onzin antwoord dit 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 9
karel1953 Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 6 Waardering: 1 Prestatiepunten: 194 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/18/19 Status: Offline Actief: April 14, 2023 Delen Geplaatst September 17, 2022 Bedankt zal eens kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 6
Migeye Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 7 Waardering: 2 Prestatiepunten: 196 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/22 Status: Offline Actief: Maart 27, 2023 Delen Geplaatst September 17, 2022 3 uur geleden zei Skwoty: @Diederik Wat met mensen die niet op die formus zitten omdat ze nu invite only zijn en er nergens invites zijn te vinden? Ja idd, ik bv. Hou me we aanbevolen voor een invite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 7
Gast SwitchFreak Geplaatst September 17, 2022 Delen Geplaatst September 17, 2022 Voor nieuwe leden die nog geen thuis hebben kunnen vinden is dit wederom een mooie toevoeging. De regels die ze maken, en werkwijze is voor elk forum anders. En dit is aan de admins om dat te bepalen. Mocht je het niet eens zijn met de werkwijze, dan zou mijn advies zijn; Niet registreren. Verder welkom @Nothingtodisplay met jullie forum. Met vriendelijke groet, SwitchFreak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
robert jan Geplaatst September 17, 2022 Bijdragen: 21 Waardering: 11 Prestatiepunten: 367 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/22 Status: Offline Actief: Oktober 8, 2022 Delen Geplaatst September 17, 2022 Wat mijn opvalt cq een vraag eigenlijk is dit hoe lang bestaat die site eigenlijk ?? gezien de admin in zijn profiel heeft staan JOINED September 11, 2001 Edit SwitchFreak; Post aangepast, onzin verwijderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 21
Singularity Geplaatst September 18, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5603 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Oktober 6 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 18, 2022 Beetje wrang om zo'n geladen datum van een ramp als statement te nemen vind ik!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.