Gast sebasjuh2 Geplaatst Maart 21, 2006 Delen Geplaatst Maart 21, 2006 Monocromo schreef: Hallo, Als ik een film wil rippen via DVD Shrink, dan kan ik niet direct naar een andere DVD omzetten, ik kan alleen het alleen op een map zetten, of als .iso opslaan. Als ik het als .iso opslaan en ze dan brand op een DVD, kan ik het dan direct bekijken als ik de DVD in de DVD-speler druk? Als je gewoon die film ript naar een map op je harde schijf kan je hem daarna meteen branden. Gaat gewoon automatisch. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie