jejjejeedjgfdddgg Geplaatst September 2, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Delen Geplaatst September 2, 2022 Hallo Weet iemand een zeer goede gratis converter Ik heb de nieuwste dvdfab geinstaleert Maar krijg hem nie opgestart 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Gast Geplaatst September 2, 2022 Delen Geplaatst September 2, 2022 Hallo @jack123, Er staan ontzettend veel Handleidingen en Artikelen op Duken.nl, maar je moet dan wel even de zoekmachine rechts bovenaan de pagina gebruiken. Er staat bijvoorbeeld een Artikel met als titel De beste 20 Gratis videobewerkers, Er zijn vast nog heel veel meer topics of Artikelen met informatie over Video Converters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
fafke Geplaatst September 2, 2022 Bijdragen: 82 Waardering: 52 Prestatiepunten: 1394 Dagen gewonnen: 5 Lid sinds: 02/23/19 Status: Offline Actief: November 2 Leeftijd: 38 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 2, 2022 Handbrake ! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 52 82 5
Gast Geplaatst September 2, 2022 Delen Geplaatst September 2, 2022 Mocht je op Duken.nl onvoldoende informatie vinden, dan heb ik door even Google te gebruiken nog een website gevonden met een overzicht van 14 beste Gratis video converters voor Windows. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mimidelahaye Geplaatst September 5, 2022 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 129 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/18 Status: Offline Actief: November 6, 2022 Leeftijd: 66 Delen Geplaatst September 5, 2022 Uit de ervaring van verschillende programmas voor video converters blijkt dat geen enkel die gratis word aangeboden voldoende waard is om te gebruiken. ik werk met verschillende programma's die bijna elke vorm van omzetten en andere optie voor video en movies naargelang voor het doel die ik voor ogen heb Ik gebruik o.a DVD Fab de laatste versie (deze is ook geschikt voor Blu-ray) waarvoor ik ook een aangepaste blu-ray aparaat heb aangesloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
jejjejeedjgfdddgg Geplaatst September 6, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Auteur Delen Geplaatst September 6, 2022 het probleem ik krijg de nieuwste dvdfab versie niet geinstaleert de vorige versie die ik afhaalde werkte perfect maar sinds de versie v12.0.85 gaat er iets mis met instaleren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.