Gast Glassertje Geplaatst Augustus 31, 2022 Delen Geplaatst Augustus 31, 2022 @rdz83als je kodi gebruikt, kan dit idd, maar als je bv zoals ik een Plex server hebt, waar alle bestandsnamen bestaan uit seizoen, afleveringnummer en de naam van de aflevering en bij Films, alleen de filmnaam, wordt dit toch wel een probleem. Sinds Subtitle Edit, is het zo simpel om te syncen voor een andere bron. Je hoeft alleen te checken of de fps klopt voor die release en dan heel het zaakje op te schuiven. Ik ben dan ook wel weer zo, als ik daarmee klaar ben, deze ook op opensubtitles te plaatsen voor anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
rdz83 Geplaatst Augustus 31, 2022 Bijdragen: 18 Waardering: 18 Prestatiepunten: 529 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 04/14/22 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2022 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Augustus 31, 2022 2 uur geleden zei Glassertje: @rdz83als je kodi gebruikt, kan dit idd, maar als je bv zoals ik een Plex server hebt, waar alle bestandsnamen bestaan uit seizoen, afleveringnummer en de naam van de aflevering en bij Films, alleen de filmnaam, wordt dit toch wel een probleem. Sinds Subtitle Edit, is het zo simpel om te syncen voor een andere bron. Je hoeft alleen te checken of de fps klopt voor die release en dan heel het zaakje op te schuiven. Ik ben dan ook wel weer zo, als ik daarmee klaar ben, deze ook op opensubtitles te plaatsen voor anderen. Dat lijkt me wel een handig programma, is dat dit?: https://github.com/SubtitleEdit/subtitleedit/releases Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 18 18 1
Gast Glassertje Geplaatst Augustus 31, 2022 Delen Geplaatst Augustus 31, 2022 1 uur geleden zei rdz83: Dat lijkt me wel een handig programma, is dat dit?: https://github.com/SubtitleEdit/subtitleedit/releases Klopt, mocht je het gaan gebruiken, dan is het handig om in de instellingen onder werkbalk > Beeldsnelheid werkbalk weergeven in te schakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Singularity Geplaatst Augustus 31, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5607 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Januari 3 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 31, 2022 9 uur geleden zei rdz83: Als je via Kodi kijkt kan je tijdens het kijken ook zoeken naar subs op bv opensubtitles.org of podnapisi. Dan zie je een lijstje met subs en als je er een aanklikt dan downloadt hij het meteen in srt formaat, en heb je het er meteen bij. Alleen moet je wel kijken dat je de juiste neemt, anders loopt het niet synchroon. Dan wel eerst een account aanmaken bij Opensubtitles, die inloggegevens heeft Kodi nodig om de subs te kunnen ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
rdz83 Geplaatst September 1, 2022 Bijdragen: 18 Waardering: 18 Prestatiepunten: 529 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 04/14/22 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2022 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst September 1, 2022 13 uur geleden zei Glassertje: Klopt, mocht je het gaan gebruiken, dan is het handig om in de instellingen onder werkbalk > Beeldsnelheid werkbalk weergeven in te schakelen. Bedankt, ik zal het eens proberen. 9 uur geleden zei Singularity: Dan wel eerst een account aanmaken bij Opensubtitles, die inloggegevens heeft Kodi nodig om de subs te kunnen ophalen. Klopt, alleen bij podnapisi hoef je geen account te hebben, die kan je gewoon aanvinken en dan kan je subs downloaden. Maar opensubtitles heeft wel meer subs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 18 18 1
Maurice69 Geplaatst September 2, 2022 Bijdragen: 7 Waardering: 2 Prestatiepunten: 210 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/22 Status: Offline Actief: Oktober 7, 2022 Delen Geplaatst September 2, 2022 Vaak wordt er gesproken over films e.d. dat is inderdaad wereldwijd vaak makkelijk te scoren, maar als je NL eBooks zoekt, ben je toch erg beperkt en als je dan geen forum hebt, is het ERG lastig zoeken. Natuurlijk is spotnet een optie, maar het aanbod is erg beperkt. Zoeken op de standaard nzb zoekmachines levert helaas ook niet veel op. De spoeling is dun! 😢 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 7
tijgerke Geplaatst September 4, 2022 Bijdragen: 44 Waardering: 60 Prestatiepunten: 690 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 09/03/18 Status: Offline Actief: Januari 6 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 4, 2022 (bewerkt) Ik ben nu overgeschakeld naar iptv, veel NL, BE zenders, sportzenders , films en series met ondertitels. Voorlopig ben ik er tevreden van. Mijn gewoon tv abo buiten gegooid, enkel internet met smart tv. 75euro/jaar September 4, 2022 bewerkt door tijgerke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 60 44 2
olofski Geplaatst September 4, 2022 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 227 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/19 Status: Offline Actief: December 16, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 4, 2022 Klopt Iptv werkt goed , veel sport keuzes en voor (nieuwe) films en series . Werkt goed op mijn Formuler Z8 pro. Ook veel Belgische zenders erop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
MikloVelka Geplaatst September 9, 2022 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 167 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/17/18 Status: Offline Actief: Oktober 14, 2022 Delen Geplaatst September 9, 2022 precies dit! ik zoek ook een nieuwe community. ik zat hiervoor vaak op TheNewGeneration toen Private Releases en nu zonder 🤯 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Singularity Geplaatst September 9, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5607 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Januari 3 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 9, 2022 Of er nieuwe communitys bijkomen twijfel ik aan. Ik zou toch over de grens gaan kijken. https://www.nzbgrabit.xyz/forum.php https://www.nzbforyou.com/viewtopic.php?t=62054 Open forums waar je genoeg kan halen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
Dit is een populair bericht. Pmg Geplaatst September 10, 2022 Bijdragen: 5 Waardering: 4 Prestatiepunten: 351 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/23/21 Status: Offline Actief: Zondag om 11:31 Was actief op: Android Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst September 10, 2022 Drunkenslug open for registration.... 1 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 5
Singularity Geplaatst September 11, 2022 Bijdragen: 268 Waardering: 503 Prestatiepunten: 5607 Dagen gewonnen: 17 Lid sinds: 08/07/22 Status: Offline Actief: Januari 3 Leeftijd: 52 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 11, 2022 Geweldig bedankt voor deze melding Pmg, ik heb meteen geregistreerd. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 503 268 17
Viney Geplaatst September 12, 2022 Bijdragen: 6 Waardering: 2 Prestatiepunten: 207 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/05/22 Status: Offline Actief: Juli 19, 2023 Leeftijd: 49 Delen Geplaatst September 12, 2022 Op 10-9-2022 om 23:23 zei Pmg: Drunkenslug open for registration.... @Pmg dankjewel voor de tip 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 6
Tranquility Geplaatst September 22, 2022 Bijdragen: 11 Waardering: 8 Prestatiepunten: 390 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/18 Status: Offline Actief: April 14, 2023 Delen Geplaatst September 22, 2022 Inmiddels ook geregistreerd, dank voor de tip @Pmg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.