jejjejeedjgfdddgg Geplaatst Augustus 11, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Delen Geplaatst Augustus 11, 2022 heb juist gemerkt dat http://first-release.org/ offline is ook bij jullie klopt dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Borsedimoda Geplaatst Augustus 11, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 78 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/22 Status: Offline Actief: September 30, 2022 Delen Geplaatst Augustus 11, 2022 Yep.. Al vanaf vanmiddag 🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
jejjejeedjgfdddgg Geplaatst Augustus 11, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Auteur Delen Geplaatst Augustus 11, 2022 ok weet je ook waarom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
extreme Geplaatst Augustus 11, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 11, 2022 (bewerkt) Als mijn bronnen kloppen moet ik antwoorden de stichting. Vraag me niet hoe of wat want dat kan ik niet beantwoorden. friends4u.me ligt op dezelfde manier eruit, geen ip adres meer lookup failed first-release.org Could not find an IP address for this domain name. Augustus 11, 2022 bewerkt door extreme 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
Dit is een populair bericht. Vampire Inspector Geplaatst Augustus 11, 2022 Bijdragen: 209 Waardering: 244 Prestatiepunten: 4487 Dagen gewonnen: 14 Lid sinds: 04/21/20 Status: Offline Actief: Oktober 16, 2022 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Augustus 11, 2022 Deze post werd gewaardeerd door Duken! Vampire Inspector kreeg de badge 'Superster' en 20 punten. Er zijn er wel meer offline gegaan heb ik gemerkt en vanmiddag reeds gemeld 1 2 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 244 209 14
Eagle2022 Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 10 Waardering: 19 Prestatiepunten: 309 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: Oktober 8, 2022 Leeftijd: 46 Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 Het gaat dan wel heel hard zo. De grote fora zullen wel niet meer komen vrees ik, hooguit een aantal welke anoniem onder de radar willen blijven voor een klein koppeltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 10
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 8 uur geleden zei Vampire Inspector: Er zijn er wel meer offline gegaan heb ik gemerkt en vanmiddag reeds gemeld Ik had het gezien, ik zal ze vandaag verwerken. Bedankt voor de updates . Echt heel fijn. 👍 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Dit is een populair bericht. extreme Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23 Was actief op: Windows Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 (bewerkt) Deze post werd gewaardeerd door Duken! "Nuttige inhoud" extreme kreeg de badge 'Nuttig' en 5 punten. Het klopt dat er veel meer uit liggen, wou gisteren de post nog updaten maar dat kon niet meer. Had er al een keer namen bij gezet. Had hier info geplaatst die niet helemaal klopte, daarom een aanpassing. Er zijn sites gepakt door brein. Dan kunnen we wel weer invullen wat er is gebeurd. Wat wel klopte aan mijn info, er gaat een hele beerput open. Augustus 12, 2022 bewerkt door extreme 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
Hurley Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 53 Waardering: 50 Prestatiepunten: 984 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/07/20 Status: Offline Actief: Oktober 6, 2023 Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 41 minutes ago, extreme said: Het klopt dat er veel meer uit liggen, wou gisteren de post nog updaten maar dat kon niet meer. Had er al een keer namen bij gezet. Had hier info geplaatst die niet helemaal klopte, daarom een aanpassing. Er zijn sites gepakt door brein. Dan kunnen we wel weer invullen wat er is gebeurd. Wat wel klopte aan mijn info, er gaat een hele beerput open. Dat klinkt niet goed 😳 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 50 53
extreme Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 Het komt erop neer eigenaarTaranis is gepakt, brein stond met de harde hand aan de deur. Deze hoste een aantal websites. De websites die hij hoste zijn mede offline en de eigenaren zitten in spanning van afwachten. Dacht eerst dit is gebeurd via een in beslag genomen pc, dat was een onjuiste gedachte. Ook nu zijn er goederen in beslag genomen. Helaas is dit de juiste info. Mensen kloppen nu bij mij aan voor hosting, sorry is tijd verspilling . Google Privat Layer, is Zwitserland en geen eu. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
Gast Geplaatst Augustus 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 25 minuten geleden zei extreme: Het komt erop neer eigenaarTaranis is gepakt, brein stond met de harde hand aan de deur. Deze hoste een aantal websites. De websites die hij hoste zijn mede offline en de eigenaren zitten in spanning van afwachten. Dacht eerst dit is gebeurd via een in beslag genomen pc, dat was een onjuiste gedachte. Ook nu zijn er goederen in beslag genomen. Helaas is dit de juiste info. Dit was ook eigenlijk de enige denkbare reden van het ineens verdwijnen van meerdere Torrentsites. Kon haast niet anders dan dat ze allemaal bij dezelfde Host waren ondergebracht. Trieste situatie weer, maar blijkt toch weer dat er niet geheel voorzichtig te werk is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
niemanx Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 45 Waardering: 25 Prestatiepunten: 1292 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 03/08/22 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Leeftijd: 40 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 wat ik nu type doe ik heel zachtjes want het is een vermoeden mraudi had ook een torrent site met de naam pandora-place daar mee is hij gestopt en die stond gehost bij die persoon die gepakt is zo er soms info op de pc gestaan hebben die in beslag genomen is bij mr audi ? oorzaak en gevolg 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 45 1
extreme Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 @niemanx Dat was mijn eerste invulling ook, alleen heb ik die gedachte hier verwijderd van het forum. De bron die ik heb gesproken kwam van Taranis, en toen heb ik die stelling ook naar voren gebracht betreft Mr-Audi. Dit liep ook al langer, zelf denk ik dat het uit de tijd komt dat Mr-Audi had over zijn hosting en brein, dat brein zijn naw wou hebben. Het probleem is, iedereen gaat bij één hosting zitten. Vaak zit er een reseller tussen maar op een gegeven moment is het de moeite waard voor brein om een zaak aan te spannen tegen de hosting. 16 jaar terug zag ik dit, en nu zie ik het nog steeds. En het is niet de eerste keer dat er zo'n berg sites offline gaan. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
jejjejeedjgfdddgg Geplaatst Augustus 12, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Auteur Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 heb effe de torrenttop 100 na gegaaan van wat nog site's over blijven in totaal nog 8 stuks de meeste zijn wel gesloten voor nieuwe leden MediaMaatjes : Aanmelden en deze is ook nog open voor nieuwe registraties https://maatjes.biz/ open voor nieuwe registraties moviesz.nl : Aanmelden open voor nieuwe registraties Broes-Team : Aanmelden (broesteam.nl) open voor nieuwe registratries Film-Paleis : Aanmelden gesloten voor nieuwe leden limiet bereikt Extreme Torrents : Aanmelden toen ik deze week nog keek waren de registraties hier ook gesloten maar nu terug open zie ik ultimate-force : Aanmelden na een doonatie mag je bij website op Ultimate Torrents : Aanmelden (ultimate-torrents.cc) gesloten voor nieuwe leden wel @duken nu heb ge wat informatie van wat er nog is als het niet mag geplaats worden verwijderd het dan maar Gr fijne avond en geniet nog van het zonnige verlengde weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Gast Geplaatst Augustus 12, 2022 Delen Geplaatst Augustus 12, 2022 1 uur geleden zei jack123: heb effe de torrenttop 100 na gegaaan van wat nog site's over blijven in totaal nog 8 stuks de meeste zijn wel gesloten voor nieuwe leden MediaMaatjes : Aanmelden en deze is ook nog open voor nieuwe registraties https://maatjes.biz/ open voor nieuwe registraties moviesz.nl : Aanmelden open voor nieuwe registraties Broes-Team : Aanmelden (broesteam.nl) open voor nieuwe registratries Film-Paleis : Aanmelden gesloten voor nieuwe leden limiet bereikt Extreme Torrents : Aanmelden toen ik deze week nog keek waren de registraties hier ook gesloten maar nu terug open zie ik ultimate-force : Aanmelden na een doonatie mag je bij website op Ultimate Torrents : Aanmelden (ultimate-torrents.cc) gesloten voor nieuwe leden wel @duken nu heb ge wat informatie van wat er nog is als het niet mag geplaats worden verwijderd het dan maar Gr fijne avond en geniet nog van het zonnige verlengde weekend Beste @jack123, het is heel leuk dat je actief deelneemt aan de topics met je reacties, maar als je even wat tijd over hebt is het wellicht verstandig om je eens te verdiepen wat er allemaal op het Duken.nl forum te vinden is aan informatie waaronder een compleet overzicht van bereikbare Community's zoals die er ook is voor de Nederlandse Torrent Community's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.