Dit is een populair bericht. jejjejeedjgfdddgg Geplaatst Augustus 10, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Augustus 10, 2022 Het is in feite echte saai geworden in de usenet wereld nu dat bijna alle forums offline zijn en er 2 helaas op alleen invite Ik ben ervan plan om deze keer echt te stoppen met het usenet gebeuren Maar nu zijn er wel redelijk wat torrent site zo te zien en ook allemaal met films seriess software ook series en films met nl subs maar voor hoelang gaan zij nog bestaan 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Diederik Geplaatst Augustus 10, 2022 Bijdragen: 136 Waardering: 100 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/20/21 Status: Offline Actief: November 11 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 10, 2022 26 minuten geleden zei jack123: Het is in feite echte saai geworden in de usenet wereld nu dat bijna alle forums offline zijn en er 2 helaas op alleen invite Ik ben ervan plan om deze keer echt te stoppen met het usenet gebeuren Maar nu zijn er wel redelijk wat torrent site zo te zien en ook allemaal met films seriess software ook series en films met nl subs maar voor hoelang gaan zij nog bestaan Het wordt er niet makkelijker op moet ik eerlijk bekennen. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 100 136 3
Consult Geplaatst Augustus 10, 2022 Bijdragen: 184 Waardering: 133 Prestatiepunten: 1546 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 08/31/18 Status: Offline Actief: Mei 7 Leeftijd: 136 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 10, 2022 Idd de spoeling is w.b. Nederlandse Usenet-communities erg dunnetjes geworden. @jack123 als je stopt met usenet, scheelt dat iig je een abbootje op een payserver : dus elk nadeel heeft z'n voordeel 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 133 184 1
jejjejeedjgfdddgg Geplaatst Augustus 10, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Auteur Delen Geplaatst Augustus 10, 2022 Een feite haalde ik zowiezo al bijna niets via usenet laten we zeggen ik convert al mijn films en series zelf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Dit is een populair bericht. extreme Geplaatst Augustus 10, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23 Was actief op: Windows Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Augustus 10, 2022 2 uur geleden zei jack123: Het is in feite echte saai geworden in de usenet wereld nu dat bijna alle forums offline zijn en er 2 helaas op alleen invite Ik ben ervan plan om deze keer echt te stoppen met het usenet gebeuren Maar nu zijn er wel redelijk wat torrent site zo te zien en ook allemaal met films seriess software ook series en films met nl subs maar voor hoelang gaan zij nog bestaan Vind dit best wel een goede vraag die ik niet kan beantwoorden. Brein spreekt al over dat usenet kraakt. Zelf ben ik van mening dat usenet harder onder vuur ligt dan de torrent wereld, alleen geen usenet dan heeft brein weer alle tijd voor de torrent wereld. Hoelang torrents nog bestaan, Heb inmiddels al 16 jaar een torrent site online staan en hoop dat ik mee maak dat hij volwassen word. Elke dag is het opletten, elke dag is het kijken maak ik geen fout. Elke dag moet ik nadenken en vooruit kijken om brein voor te blijven. Maar ook heb ik leer getrokken uit andere sites die er al niet meer zijn. Klinkt stom, maar alles wat ik hier neer zet slaat brein op, zo van je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn. Ook betreft hosting word het steeds moeilijker, en dat kan ook je kop kosten. Ik weet dat brein elke dag zoekt, ze zullen ook trucjes gebruiken. Velen zeggen wel eens, de thee is niet zo heet als hij geschonken word, ik ga er altijd van uit dat er hete thee word geschonken. Is de thee wel lauw, hindert niet want je bent weer een stap verder en wie weet ben je het later wel nodig.. Wat jammer is bij de torrents en ook bij usenet dat er veel afgunst onder elkaar is. Alleen beseffen er weinig als je de buurman om zeep wilt helpen dat je zelf mee getrokken word. Hoop nog jaren het NL record in handen te houden al word het elke dag moeilijker. 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
jejjejeedjgfdddgg Geplaatst Augustus 10, 2022 Bijdragen: 49 Waardering: 23 Prestatiepunten: 1387 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/30/22 Status: Offline Actief: September 26, 2022 Auteur Delen Geplaatst Augustus 10, 2022 @extremethanks voor je antwoord bij deze @Dukendeze mag op slot 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 49
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie