Gast opajoop Geplaatst Juli 20, 2005 Delen Geplaatst Juli 20, 2005 Ik heb een spel Cold Fear gedownload, gebrand met Alcohol120 en geinstalleerd. Alles verliep goed. Als ik nu de CD in mijn speler plaats en op Play klik dan krijg ik het volgende venstertje: Wrong Disc. Wie helpt mij aan een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 20, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 20, 2005 Crack geplaatst? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast opajoop Geplaatst Juli 21, 2005 Delen Geplaatst Juli 21, 2005 Waar moet ik zo\'n Crack vandaan halen? Ik ben een beginneling dus moet nog veel informatie hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 21, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 21, 2005 Staat of op de CD in een mapje crack of iets degelijks of te vinden op www.gamecopyworld.com :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast opajoop Geplaatst Juli 21, 2005 Delen Geplaatst Juli 21, 2005 Crack stond niet op CD. Ben naar gamecopyworld.com gegaan. Heb daar de crack gevonden en overschreven met de nieuwe file. Spel loopt als een trein. Werkt perfect. Ben weer een stukje wijzer geworden. Hartelijk dank voor uw medewerking. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.