donaldo Geplaatst Juli 20, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 81 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/22 Status: Offline Actief: Juli 20, 2022 Delen Geplaatst Juli 20, 2022 Hoe kan ik op mijn huisnetwerk de snelheid controleren en welk device mijn snelheid naar beneden haalt? Ik heb een gigabit connectie, gigabit switch, overal Cat6 en toch heb ik een download limiet van +/-100Mbit (bekabeld). Ergens is er een bottleneck, maar hoe kan je deze op een makkelijk manier terugvinden. Ook mijn wifi is niet om naar huis te schrijven. Asus XT8 aimesh opstelling + rt ax88u en slecht 100mbit. Bedankt alvast voor jullie feedback en hulp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
tijgerke Geplaatst Juli 20, 2022 Bijdragen: 44 Waardering: 60 Prestatiepunten: 668 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 09/03/18 Status: Offline Actief: Maart 17 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juli 20, 2022 Hier kan je uw internetsnelheid al testen https://www.speedtest.net/nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 60 44 2
Gast Geplaatst Juli 21, 2022 Delen Geplaatst Juli 21, 2022 Als je zeker weet dat al je kabels geschikt zijn voor snelheden hoger dan 100 Mbit, kan je het artikel even lezen onder deze link. Tips om een traag netwerk te optimaliseren kan je lezen onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jaccus Geplaatst Juli 26, 2022 Bijdragen: 111 Waardering: 43 Prestatiepunten: 1419 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/20/19 Status: Offline Actief: Augustus 16 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juli 26, 2022 (bewerkt) De volgende freeware utility kan ik ook van harte aanbevelen: TCP Optimizer 4, te downloaden van www.speedguide.net. TCP Optimizer is een windows programma voor het tunen en optimalizeren van de internet connectie. Installatie niet nodig, gewoon uitvoeren als administrator. Optimizer documentatie, breedband "tweaking" artikelen en een FAQ zijn op de speedguide.net site aanwezig. Het programma werkt met alle versies van windows en beschikt ook over tooling om bijv. de gemiddelde latency over verschillende hosts te testen en de grootst mogelijke packet size (MTU) te bepalen. Op de site is ook een "online" TCP/IP analyzer aanwezig die direct een resultaat overzicht geeft. Ik heb er zelf best wel wat aan gehad. Juli 26, 2022 bewerkt door Jaccus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 43 111
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.