Gast sebasjuh2 Geplaatst Juli 20, 2005 Delen Geplaatst Juli 20, 2005 Ok ik heb nu zo\'n vaag probleem. Ik heb thuis 3 pc\'s (eigenlijk 2 pc\'s en 1 laptop) Nu heb ik op alle 3 dc++ staan en het werkte perfect! Alleen jah ik heb zo\'n puber zusje en die had weer van haar vriendjes de nieuwste dc++ client gekregen en die zou ze wel even installeren. Nou dat installeren ging wonderbaarlijk goed Alleen sinds ze die nieuwe versie geinstalleerd heeft kan ze geen public hub list meer binnenhalen. Krijgt elke keer de melding poort huppeldepup (elke keer andere) is in gebruik herstart dc++ en dan zou het moeten werken. Nou forget it hij wil geen enkele hublist meer binnenhalen. Dus ik in settings op passive connection gezet (zo staat het bij de rest ook) en hopen dat het werkt. Maar nope niets. Weer hetzelfde probleem poort huppeldepup is in use. Dus ik heb hem op active connection gezet mijn IP ingevuld en las op internet dat dc++ een poort kan gebruiken tussen de 1100 en nog iets. Dus ik heb gewoon een poort gebruikt die NIET gebruikt wordt en geprobeert maar wederom komt de melding poort huppeldepup is in use. En op mijn 2 andere pc\'s kan ik gewoon vrolijk downloaden en alles doen. Ik heb zelfs al de oudere versie\'s van dc++ geinstalleerd ik dacht gewoon dat die nieuwe versie vlut was maar maakte allemaal niets uit. Ik heb een hele lijst met public hub url\'s opgezocht om te kijken of het aan de public list\'s lag maar dat hij geeft de melding bij elke hub list. Die wie o wie heeft nog een goede mogelijkheid voor mij op te proberen of beter zelfs het antwoord waardoor ik dc++ weer werkend krijg? Want ik ben echt door mijn oplossingen heen...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst Juli 26, 2005 Delen Geplaatst Juli 26, 2005 Hoi! Heeft je zusje of iemand anders soms de firewall aangezet? Heb je dc++ verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Zelf ben ik niet dol op dc++, het is te langzaam Maar als ik het gebruikte, en geen verbinding kreeg met de hub\'s, lag het meestal aan de (windows) firewall die aanstond. Hopelijk heb je er wat aan, groetjes, itchy [img size=304]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/troll2.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast duderstyle Geplaatst Oktober 10, 2005 Delen Geplaatst Oktober 10, 2005 Ik denk dat bij het uninstaleren automatisch de poorten zijn gesloten. Dat is bijna altijd een functie van het uninstaleren. Wat ik ook wel eens heb gehad met DC++ is de nieuwe versie instaleren over de oude heen. Dit werkt echter niet met dc++ en geeft dan zeker weten fouten. Ik denk dat hij de 2 versies door elkaar draait. en aangeeft dat er 2 versies van dc++ actief zijn op de poort, ik denk dat daar de fout zit. Uninstaleer dc++ en haal alle instalatie mappen weg. Sluit even de poort waarop hij draait (mogt dit nog niet gebeurt zijn) en installeer Dc++ weer opnieuw. Zet dan de poorten weer open. ik gebruik voor mijn computer poort 1234 lekker makkelijk te onthouden en op mijn andere pc 12345. Dc++ werkt niet goed met portrange daarom kan je beter port forward invullen. Het kost 2 regels ruimte per pc. Wat je eerst nog even kan doen. check effe je hublist url. Deze gebruik ik altijd: http://www.hublist.org/publichublist.xml.bz2 kijk even of er niet 2 keer de zelfde poort geopend is. Daar kan vaak ook de fout liggen. Ik hoop dat het werkt Succes! Groeten, Duderstyle Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Oktober 11, 2005 Delen Geplaatst Oktober 11, 2005 Ehm, een programma kan de configuratie in je router niet veranderen, en dus ook niet de poorten in je router zelf sluiten. Dat is handmatig werk dat alleen jij kan doen, daar bestaat geen extern programma voor, aangezien elke router anders is. Probeer een clean install, dat is uninstallen, de mappen waar dc++ inzat, of ooit in heeft gezeten verwijderen (shift+del) en tenslotte ook nog in het register zoeken naar een DC++ entry, en die dan verwijderen. Dan de meest recente versie downloaden, en installeren. Als het dan nog niet lukt, je zusje op dr donder geven Of een andere DC++ client proberen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.