Gast Vilkas Geplaatst Juli 20, 2005 Delen Geplaatst Juli 20, 2005 hey, ik ga in augustus op vakantie met de vliegtuig van amsterdam naar Riga(letland) en wil daar bijna al mn collectie meeneemen zon 40 a 50 cd;s en dvds . Weet iemand of dat mag? Ze zijn zelf gebrand en staan vool albums muziek en films. Zo niet: waar kan ik me meer informeren douane,marechausse ....... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 20, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 20, 2005 Durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar volgens mij mag het wel. Dit omdat je de orginele kopies thuis laat voor veiligheid Maar nogmaals ik weet het niet zeker. Misschien kan je wat vinden op staikinmijnrecht.nl of iets dergelijks? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
sassert Geplaatst Oktober 25, 2005 Bijdragen: 44 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 25, 2005 volges mij mag da gwoon hoowr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 44
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.