Gast sebasjuh2 Geplaatst Februari 17, 2006 Delen Geplaatst Februari 17, 2006 thenr9 schreef: Hoi! Ik heb laatst even gegoogled welk schijfje het beste zou zijn, maar echt veel duidelijkheid heb ik er nog niet van gekregen. Met welk merk hebben jullie de beste ervaringen? (ook op langere termijn-> geen dataverlies e.d.) Ik gebruik zelf altijd Platinum, maar die schijnt dus niet erg goed te zijn op langere termijn (zelf nog niks van gemerkt gelukkig :woohoo: ) Ik ben benieuwd! Dit is gewoon iets wat je zelf het beste kan testen. Gewoon wat merken uitproberen en kijken wat het beste werkt. Want uit al die tests komen elke week een andere winnaar. En ik gebruik zelf Platinum dvd\'s die werken perfect gebruik het al tig jaren en nog nooit problemen met dvd\'s. Heb ook Traxdata geprobeerd maar dat is gewoon echt een k*t merk bij mij :S En als je dan bij me oom bijvoorbeeld kijkt die vindt Platinum weer een k*t merk en die heeft helemaal geen problemen bij Traxdata schijfjes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie