Gast Herman60 Geplaatst Februari 25, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 ik heb bij piratebay een photoshop versie gedownload, maar nu heb een extraction progresss gedaan. setup gedaaan maar nu kom ik bij het onderdeel serienummer invoeren, maar ja die heb ik natuurlijk niet. of heb ik de verkeerde van piratebay gedownload? er staan er zoveel op. of moet ik er een hebben met de crack erbij of? wie kan me hierbij helpen ? zodat ik wel met photoshop kan werken en dat hij goed is geinstalleerd. groet Herman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
jack12 Geplaatst Februari 25, 2022 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 302 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/16/22 Status: Offline Actief: Maart 7, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 Ik haal mijne photoshop van glodls zal zien straks of morgen welke versie dat ik heb gedownload die wel werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast Herman60 Geplaatst Februari 25, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 hallo Jack 12, ik heb ook gehoord dat je een proefversie van adobbe photoshop installeerd , je dan de amt dll crack code of zo erin plaats je het programma gewoon kan gebruiken na de proef. alleen ik weet niet hoe je dat doen moet groet Herman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Herman60 Geplaatst Februari 25, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 Jack 12, ik heb nu ook glodls , maar ik weet niet welke versie van photoshop het beste is om te downloaden groet Herman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Herman60 Geplaatst Februari 25, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 wat betekent voorgekraakt (crackhash) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Geplaatst Februari 25, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 Beste @Herman60, ik wil even kwijt dat uw vragen en reacties duiden op een groot gehalte onwetendheid over de verschillende software downloads. U loopt een groot risico iets te downloaden waarmee uw computer geïnfecteerd kan raken en zeker als er sprake is van CrackHash, want er wordt op Redit nog regelmatig gewaarschuwd voor dit soort downloads. Tevens is het ook niet echt verstandig om op dit (publieke) forum te verklaren wat u precies hebt gedownload en waar. Ik adviseer dan ook een beetje op te letten op welke manier u vragen stelt. Indien u meer informatie wil uitwisselen met een ander lid van Duken.nl kan dat ook in een Persoonlijk Bericht (PM). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Herman60 Geplaatst Februari 25, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 ja, dank je wel Skeletor, ik zou er de volgende keer wel beter aan denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
jack12 Geplaatst Februari 25, 2022 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 302 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/16/22 Status: Offline Actief: Maart 7, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 ol ga u een pm sturen met de link van photoshop pre activated van crackhash deze gebruik ik altijd die pre activated gewoon de instrucies volgen wat in het text bestandje staat en alles loopt van zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
jack12 Geplaatst Februari 25, 2022 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 302 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/16/22 Status: Offline Actief: Maart 7, 2022 Delen Geplaatst Februari 25, 2022 3 uur geleden zei Skeletor: Beste @Herman60, ik wil even kwijt dat uw vragen en reacties duiden op een groot gehalte onwetendheid over de verschillende software downloads. U loopt een groot risico iets te downloaden waarmee uw computer geïnfecteerd kan raken en zeker als er sprake is van CrackHash, want er wordt op Redit nog regelmatig gewaarschuwd voor dit soort downloads. Tevens is het ook niet echt verstandig om op dit (publieke) forum te verklaren wat u precies hebt gedownload en waar. Ik adviseer dan ook een beetje op te letten op welke manier u vragen stelt. Indien u meer informatie wil uitwisselen met een ander lid van Duken.nl kan dat ook in een Persoonlijk Bericht (PM). heb een link gestuurt van photoshop hij of zij moet alleen de uitleg volgen bij mij werken zijn softwares altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.