Mi2can Geplaatst Februari 13, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 66 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/22 Status: Offline Actief: Februari 13, 2022 Delen Geplaatst Februari 13, 2022 ik wil een torrent programma installeren maar mijn antivirus prog gooit hem er steeds af. Weet iemand een torrent site die er wel door komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oplossing poeloe666 Geplaatst Februari 13, 2022 Bijdragen: 45 Waardering: 21 Prestatiepunten: 1213 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/17 Status: Offline Actief: Oktober 5, 2023 Leeftijd: 51 Oplossing Delen Geplaatst Februari 13, 2022 (bewerkt) Hey Mi2can, Begin eerst eens met een gratis versie van Utorrent te installeren, bv deze, µTorrent (uTorrent) Classic | De originele torrent-client Wel ff je virusscanner uitschakelen als je deze download en installeert, net zelf ff uitgeprobeerd, gebruik norton en die begon te zeuren. Mocht dat gelukt zijn, kijk je hier even voor de juiste instellingen, instellingen utorrent 1.6 (helpmij.nl) Als dat gelukt ik kun je hier, Torrenttop100 - Home Verschillende sites vinden om je torrents binnen te halen. Let wel dat het ook verstandig is om achter een VPN te gaan zitten, deze b.v http://nordvpn.com/ Succes ermee en er zullen zeker nog meer tips komen hoe of wat je het beste kunt doen. Februari 13, 2022 bewerkt door poeloe666 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 45
Gast Edit Geplaatst Februari 13, 2022 Delen Geplaatst Februari 13, 2022 Qbitorrent zeer licht programma gebruik ik al jaren en utorrent 1.6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Geplaatst Februari 13, 2022 Delen Geplaatst Februari 13, 2022 7 uur geleden zei Mi2can: ik wil een torrent programma installeren maar mijn antivirus prog gooit hem er steeds af. Weet iemand een torrent site die er wel door komt? Weet je wel zeker dat het Antivirus Programma de oorzaak is van het blokkeren, want dat zou in principe niet mogen als de installatie goedgekeurd wordt onder Administrator rechten. Er is sinds Augustus vorig jaar ook op Tweakers.net een topic geopend over dit probleem, waarin sprake is van een Windows Defender blokkade die zich hoofdzakelijk in Windows 10 afspeelt. Lees dat topic maar eens even onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
extreme Geplaatst Februari 13, 2022 Bijdragen: 105 Waardering: 148 Prestatiepunten: 2609 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 03/14/18 Status: Offline Actief: Oktober 23 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 13, 2022 Betreft torrent client is het beste wat @poeloe666 adviseert, utorrent 1.6. In de nieuwe torrent cliënten zit allemaal reclame. Daarnaast kunnen de meeste Nederlandse sites niet met andere cliënten overweg. 1 torrent komt vaker in je lijst te staan. Andere torrent cliënten vergen veel load van de server. De meeste Nederlandse torrent sites bieden ook Utorrent 1.6 aan. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 148 105 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.