musicsearcher Geplaatst Februari 8, 2022 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 110 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/08/22 Status: Offline Actief: Augustus 31, 2022 Delen Geplaatst Februari 8, 2022 (bewerkt) Ik ben, denk ik, gehackt. Dat wil zeggen het account van beckuhgen4all.com. Ik ben al sinds jaar en dag geregistreerd lid van Bedrockplace (beckuhgen4all.com). Ik heb toentertijd me geregistreerd met een mailadres dat ik niet eens meer weet. Nu wil ik gebruik maken van mijn account, kom ik er met geen mogelijkheid niet meer in. Kan iemand mij helpen of in contact brengen met de beheerders zodat ik mijn probleem opgelost kan krijgen. Met vriendelijke groet. Musicsearcher Februari 9, 2022 bewerkt door Duken Naam verwijderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
IfElse Geplaatst Februari 8, 2022 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2134 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: 8 uur geleden Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 8, 2022 Als ik jou was zou ik mijn naam + achternaam niet zomaar online plaatsen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Gast Geplaatst Februari 9, 2022 Delen Geplaatst Februari 9, 2022 7 uur geleden zei musicsearcher: Ik ben, denk ik, gehackt. Dat wil zeggen het account van beckuhgen4all.com. Ik ben al sinds jaar en dag geregistreerd lid van Bedrockplace (beckuhgen4all.com). Ik heb toentertijd me geregistreerd met een mailadres dat ik niet eens meer weet. Nu wil ik gebruik maken van mijn account, kom ik er met geen mogelijkheid niet meer in. Kan iemand mij helpen of in contact brengen met de beheerders zodat ik mijn probleem opgelost kan krijgen. Met vriendelijke groet. Musicsearcher Ik denk haast dat er in uw geval geen sprake is van een hack, maar gewoon een gevalletje van account verwijderd als u niet meer kan inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Aangezien er hier op Duken.nl in verschillende topics al een kleine 3 jaar sprake is van gesloten registratie en inlogproblemen op beckuhgen4all.com, kan ik alleen adviseren om naar andere bronnen te gaan zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
mazda3f Geplaatst Februari 9, 2022 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 336 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/18/21 Status: Offline Actief: Augustus 14, 2022 Delen Geplaatst Februari 9, 2022 https://www.beckuhgen4all.com hoe kan ik mijn aanmelden daarzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast Geplaatst Februari 9, 2022 Delen Geplaatst Februari 9, 2022 47 minuten geleden zei mazda3f: https://www.beckuhgen4all.com hoe kan ik mijn aanmelden daarzo Beste @mazda3f, Ik heb bovenstaand in dit topic al een reactie gegeven waarin ik opmerk dat dit platform al ruim 3 jaar niet toegankelijk is voor nieuwe leden (Geen Registratie Mogelijkheid). Er staat nog een topic op Duken.nl waar ook over dit probleem wordt gesproken wat even nagelezen kan worden onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Februari 9, 2022 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Februari 9, 2022 Hoe ken ik mij aanmelden op die website? geintje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
black Geplaatst Februari 9, 2022 Bijdragen: 5 Waardering: 3 Prestatiepunten: 196 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/09/22 Status: Offline Actief: Maart 24, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 9, 2022 stuur ff een prive bericht dan kijk ik even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 5
musicsearcher Geplaatst Februari 9, 2022 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 110 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/08/22 Status: Offline Actief: Augustus 31, 2022 Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2022 Ik vind het gek. Plm.3 maanden geleden nog wat gedownload bij ze en nu mijn account verwijdert, zonder enige vorm van contact. Hup weg. ook een beetje gek. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
musicsearcher Geplaatst Februari 9, 2022 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 110 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/08/22 Status: Offline Actief: Augustus 31, 2022 Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2022 27 minuten geleden zei black: stuur ff een prive bericht dan kijk ik even Ik weet niet of dit privé is. Ik ben pas sinds gisteren lid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Gast Geplaatst Februari 9, 2022 Delen Geplaatst Februari 9, 2022 1 uur geleden zei musicsearcher: Ik weet niet of dit privé is. Ik ben pas sinds gisteren lid. Klik even op deze link en dan op de geopende pagina op het blauwe blokje bovenaan de pagina met het envelopje en de tekst Bericht sturen. Op die manier stuur je een lid op Duken.nl een Persoonlijk of Privé bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
black Geplaatst Februari 10, 2022 Bijdragen: 5 Waardering: 3 Prestatiepunten: 196 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/09/22 Status: Offline Actief: Maart 24, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 10, 2022 Ik ben geregistreerd omdat ik dit bericht zag Ik wil in een pb wel even uitleggen wie ik daar ben en wat ik mss kan doen als je t niet vertrouwd ook goed haha dan heb je sowieso geen account meer 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 5
Gast Geplaatst Februari 10, 2022 Delen Geplaatst Februari 10, 2022 32 minuten geleden zei black: Ik ben geregistreerd omdat ik dit bericht zag Ik wil in een pb wel even uitleggen wie ik daar ben en wat ik mss kan doen als je t niet vertrouwd ook goed haha dan heb je sowieso geen account meer Fijn dat je misschien wat hulp kan bieden aan leden die onlangs hun account zijn kwijtgeraakt op beckuhgen4all.com. Ik denk dat het bij @musicsearcher geen kwestie is van geen vertrouwen, maar het gebrek aan kennis om hier op Duken.nl een PM te sturen met zijn account gegevens (naam) op beckuhgen4all. Maar wellicht kan er toch nog door een lid een beroep op jou gedaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
black Geplaatst Februari 10, 2022 Bijdragen: 5 Waardering: 3 Prestatiepunten: 196 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/09/22 Status: Offline Actief: Maart 24, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 10, 2022 3 uur geleden zei Skeletor: Fijn dat je misschien wat hulp kan bieden aan leden die onlangs hun account zijn kwijtgeraakt op beckuhgen4all.com. Ik denk dat het bij @musicsearcher geen kwestie is van geen vertrouwen, maar het gebrek aan kennis om hier op Duken.nl een PM te sturen met zijn account gegevens (naam) op beckuhgen4all. Maar wellicht kan er toch nog door een lid een beroep op jou gedaan worden. Oww hahaa excuus dan want het kwam beetje gek over zou zn naam ook musicsearcher op b4a zijn ? ik kan wel even kijken anders 19 uur geleden zei musicsearcher: Ik vind het gek. Plm.3 maanden geleden nog wat gedownload bij ze en nu mijn account verwijdert, zonder enige vorm van contact. Hup weg. ook een beetje gek. je account is er nog. Als je naam hetzelfde is als daar Dus probeer even hierboven aan op de pagina op dat envelopje te klikken en mij een pb te sturen . dan ga ik even kijken hoe ik je dan weer daar kan helpen! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 5
Beemer101 Geplaatst Maart 4, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 47 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/04/22 Status: Offline Actief: Maart 7, 2022 Delen Geplaatst Maart 4, 2022 Heb hetzelfde , meer dan 10 jaar er op en plots niets meer .. al mail gestuurd enz . geen antwoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
black Geplaatst Juli 28, 2022 Bijdragen: 5 Waardering: 3 Prestatiepunten: 196 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/09/22 Status: Offline Actief: Maart 24, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Juli 28, 2022 Op 4-3-2022 om 16:25 zei Beemer101: Heb hetzelfde , meer dan 10 jaar er op en plots niets meer .. al mail gestuurd enz . geen antwoord. Hoe heet je daar dan ?? ( mag in pb) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 5
smurf Geplaatst Maart 23, 2024 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 37 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/23/24 Status: Offline Actief: Maart 24, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Maart 23, 2024 Ik heb hetzelfde voor en heb (denk ik) je een pb gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.