Spring naar bijdragen

PUBG gamers gezocht

Meh Meh

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4260
  • Waardering:   1414
  • Prestatiepunten:  3088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal!

Toen PUBG nog in bèta was, heb ik de game al gekocht. In eerste instantie vond ik er niets aan, 99 mensen die op mij jaagden. Gaan der weg werd ik iets beter in PUBG, ik was regelmatig tweede maar heb nog nooit een chicken diner gehad. (gewonnen) Ik kwam via dit forum 2 mensen tegen waarmee ik PUBG speelde. Een was een puber, aardige gast maar hij maakte regelmatig opmerkingen over mijn moeder, na meerdere waarschuwingen heb ik hem geblokkeerd. De ander heeft mij helaas geblokkeerd, omdat ik een keer zoveel had gedronken dat ik totale wartaal uitsloeg. 

Nou, vele jaren later, lijkt het mij erg leuk om met Nederlanders (of Belgen) weer samen PUBG te spelen. Ik heb de game tot op een half uur geleden vele jaren niet gespeeld, er zijn nieuwe maps zie ik net, leuk. Als iemand hier PUBG speelt en een microfoon gebruikt zodat we tijdens de game kunnen communiceren, stuur mij dan een berichtje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb de game vroeger ook nog gekocht. En heb hem nu ook beschikbaar op Stadia. Zou graag een keer met je willen knallen maar helaas kan ik er nooit lekker rustig voor zitten :( Hoop dat er wel andere leden zijn. Vroeger hadden we zelfs een hele game groep vol fanatieken Dukenaars. Clubje op steam etc. We hebben nu zelfs Discord dus de faciliteiten zijn beschikbaar. 😍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  4260
  • Waardering:   1414
  • Prestatiepunten:  3088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Actief:  

Ik maak ook gebruik van Stadia, @Duken. Ik heb Skyrim - The Elder Scrolls en Red Dead Redemption II gekocht. Ik had er in het verleden het geduld niet voor, na enkele minuten was ik het al zat. Skyrim vond ik niets, Red Dead Redemption II wil ik toch weer eens proberen nou ik ben gestopt met blowen en zuipen. Misschien vind ik het nu wel leuk. Ik denk dat ik er vandaag een uurtje achter ga zitten. Dan moet ik eerst mijn Stadia controller opzoeken en afstoffen, ik heb er zeker een half jaar niets mee gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1.4k
  • 4.3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...