Cornelis72 Geplaatst Januari 15, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 70 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/22 Status: Offline Actief: Februari 6, 2022 Delen Geplaatst Januari 15, 2022 Ik heb iets gedownload op Videoland. Kan ik deze ook overzetten naar usb of elders opslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Geplaatst Januari 16, 2022 Delen Geplaatst Januari 16, 2022 Hallo @Cornelis72, Je kan in Videoland to Go alleen een video opslaan (downloaden) in de App en op een later tijdstip afspelen op je GSM of Tablet. Als je een video wil rippen is dat alleen mogelijk met een online Video Downloader. Ik heb even 2 mogelijkheden voor je neergezet onder een linkje; Mogelijkheid 1 en Mogelijkheid 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Cornelis72 Geplaatst Januari 16, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 70 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/22 Status: Offline Actief: Februari 6, 2022 Auteur Delen Geplaatst Januari 16, 2022 Dank je wel maar ik heb hem gedownload bij Videoland maar bij Videoland zelf is deze uitzending er af gehaald. Dus hoe kom ik aan die link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Geplaatst Januari 16, 2022 Delen Geplaatst Januari 16, 2022 36 minuten geleden zei Cornelis72: Dank je wel maar ik heb hem gedownload bij Videoland maar bij Videoland zelf is deze uitzending er af gehaald. Dus hoe kom ik aan die link Als die uitzending al van Videoland af is heb je verder geen mogelijkheden @Cornelis72. De link is nu ook niet meer te achterhalen. Je hebt alleen de mogelijkheid om binnen 30 dagen de uitzending te bekijken via de App op GSM of Tablet. Misschien is de uitzending waar je het over hebt wel ergens als NZB geüpload en kan je het op die manier nog binnen halen, met de mogelijkheid het bestand op andere manieren af te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.