cb88 Geplaatst Juli 18, 2005 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 18, 2005 Hallo, Wie weet raad... Sinds kort loopt mijn pc met Win XP Home steeds vast bij het downloaden van de postings van NewsBin pro. Als ik dan weer heb gereset en het weer opnieuw probeer, haalt hij 2 bestanden van de ongeveer 30 binnen en dan zit de pc weer zo vast als een muur. Dit gebeurt alleen tijdens NewsBin pro en niet tijdens andere programma\'s Alvast bedankt voor een antwoord. Groeten, JaneS Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Gast GertJan30 Geplaatst Augustus 17, 2005 Delen Geplaatst Augustus 17, 2005 MM fijn dat ze hier ook antwoorden............... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Augustus 27, 2005 Delen Geplaatst Augustus 27, 2005 dit is een raar probleem. ik kan nu nog geen andwoord geven. misschien t programma re-installen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst Augustus 27, 2005 Delen Geplaatst Augustus 27, 2005 Hallo.. Heb je al gekeken of je firewalls en poorten goed staan ingesteld? Blokkeert je virus scanner de toegang niet ongemerkt? Het opnieuw installeren van het programma wilt inderdaad vaak helpen, zoals quistler al zei. Wat je beschijft zou ook door spyware kunnen komen, gebruik je wel een goede spyware killer? Succes, itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.