master1 Geplaatst December 23, 2021 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 73 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/21 Status: Offline Actief: December 23, 2021 Delen Geplaatst December 23, 2021 Ik wil master royale downloaden maar dat lukt niet. https://masterroyale.net/master-royale-download.html .Als ik hem download kan ilk hem niet installeeren. informatie over master royale. Master Royale is een privéserver van Clash Royale, wat betekent dat het geen officiële Supercell-server is. Op Master Royale zul je echter een geweldige tijd hebben met spelen op de beste privéserver van Clash Royale. Je begint met onbeperkt edelstenen en onbeperkt goud. Je kunt ook in-game commando's gebruiken om direct alle kaarten op het maximale niveau te krijgen! (Typ gewoon /easy in de clanchat in de game. Zo simpel is het!) Op Master Royale wint alleen de beste Clasher de strijd. Alles is gratis, dus je hoeft niet te betalen om te winnen! Alleen vaardigheid is van belang bij het spelen op onze server! Ik wil ook GRATIS ONBEPERKTE edelstenen GRATIS ONBEPERKT GOUD ALLE KAARTEN ONTGRENDELD 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 23, 2021 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 23, 2021 Welke melding krijg je en waar wil je hem op installeren. Op je android moet je de APK starten. Hier is de link vanuit de website masterroyale: https://www.mediafire.com/file/rugq4l8mjucfg29/master-royale-infinity-3.2729.1-1.apk/file 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
master1 Geplaatst December 23, 2021 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 73 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/21 Status: Offline Actief: December 23, 2021 Auteur Delen Geplaatst December 23, 2021 De apk kan ik niet vinden op mijn telefoon. hoe start ik die op zodat hij erop staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 23, 2021 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 23, 2021 Download het apk-bestand Het downloaden van een apk-bestand werkt zoals het downloaden van andere bestanden via een webbrowser. Zoek het apk-bestand op dat je wil downloaden en tik erop om de download te starten. Je kunt een waarschuwing krijgen voor het downloaden. Bijvoorbeeld: ‘Dit type bestand kan schade toebrengen aan je apparaat’. Accepteer dit risico door op ‘ok’ te tikken. Installeer het apk-bestand Als de download compleet is, kun je er direct op tikken om het apk-bestand te openen. Heb je deze notificatie gemist, dan vind je het bestand terug bij de app ‘Downloads’. Deze app kan ook ‘Bestanden heten’. Het bestand is ook terug te vinden via de downloadsmap van je webbrowser. Zodra je het bestand hebt gevonden, tik je erop. Het is vervolgens mogelijk dat je jouw webbrowser eerst nog toegang moet geven om de onbekende app te installeren. Zoals bij stap 1 is uitgelegd, haal je dan de schakelaar over met ‘Toestaan van deze bron’. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is op ‘Installeren’ te tikken en de app wordt geïnstalleerd. Voordat je op ‘installeer’ drukt is het wel verstandig om bovenin het scherm te controleren welke toegang de app nodig heeft. Het kan gebeuren dat de ‘installeren’ knop grijs blijft en je enkel op ‘annuleren’ kunt tikken. Geen nood. Dat komt waarschijnlijk door een app die een laagje over de andere apps plaatst. Denk bijvoorbeeld aan een app met een kleurfilter. Schakel deze app uit en je kunt waarschijnlijk zonder problemen installeren. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
master1 Geplaatst December 23, 2021 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 73 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/21 Status: Offline Actief: December 23, 2021 Auteur Delen Geplaatst December 23, 2021 de apk kon ik starten via de app mijn bestanden en dan downloads. nu werkt masterroyale 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
EuniceLittle Geplaatst Maart 9, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 46 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/22 Status: Offline Actief: Maart 9, 2022 Delen Geplaatst Maart 9, 2022 De apk kan ik niet vinden op mijn telefoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Geplaatst Maart 9, 2022 Delen Geplaatst Maart 9, 2022 6 uur geleden zei EuniceLittle: De apk kan ik niet vinden op mijn telefoon. Hallo @EuniceLittle, je kan het bestand gewoon via je browser downloaden en dan vanuit je mapje installeren. Download de APK onder deze link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
EuniceLittle Geplaatst Maart 9, 2022 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 46 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/22 Status: Offline Actief: Maart 9, 2022 Delen Geplaatst Maart 9, 2022 5 hours ago, Skeletor said: Hallo @EuniceLittle, je kan het bestand gewoon via je browser downloaden en dan vanuit je mapje installeren. Download de mod apk modcombo gratis Bedankt voor dit geweldige delen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Jan Cooper Geplaatst April 15, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 36 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/15/22 Status: Offline Actief: April 15, 2022 Delen Geplaatst April 15, 2022 Je kunt master royale downloaden via click here, het is de nieuwste versie met veel nieuwe functies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
AllanHunter Geplaatst April 15, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 42 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/15/22 Status: Offline Actief: April 23, 2022 Leeftijd: 37 Delen Geplaatst April 15, 2022 Maar hij komt soms nog steeds kooix tegen wanneer ik verbinding maak om te delen met vrienden op wasplus.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
loreneford Geplaatst Mei 20, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 1 Prestatiepunten: 39 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/20/22 Status: Offline Actief: Mei 22, 2022 Delen Geplaatst Mei 20, 2022 ik heb master royale gedownload en een team gevormd over deze game. voor nieuwe spelers zoals ik om meer ervaring te hebben met deze game 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1
bhangad12 Geplaatst Juni 25, 2022 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 36 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/22 Status: Offline Actief: Juni 25, 2022 Delen Geplaatst Juni 25, 2022 De apk kan ik niet vinden op mijn telefoon. mod apk | download here Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.